آموزش ۴ تکنیک برای چند برابر کردن سرمایه

سلام دوستان با ما همراه باشید امروز می خواهیم ۴ تکنیک برای چند برابر کردن سرمایه را باهم مورد بررسی قرار دهیم.

همانطور که خودتان شاهد هستید ، هرزمان که صحبت از کسب درآمد و افزایش سرمایه می شود، خیلی از اطرافیان مان، آهی از ته دل مکشند و از مشکلات و موانع ای که سر راه شان است صحبت می کنند. اما با ۴ تکنیکی که در این مقاله میخواهیم باهم صحبت کنیم، می تواند برای چند برابر کردن سرمایه موثر باشد.

تکنیک اول: بهره گیری از هوش خود یا استخدام افراد با هوش و خلاق

افراد خلاق و با هوش در هر شرایطی دست به کار های بزرگ میزنند، مثلا فردی که در یک روستا زندگی میکند به نیازمندی های افراد آن منطقه فکر می کند و سپس برای برطرف کردن آن نیاز با ارائه محصول و خدمات کاربردی متناسب با نیاز آن افراد، منبع درآمد برای خود ایجاد می کند.

حالا این فرد اگر برای ادامه و گسترش، این کار ایده ای به ذهنش نمیرسد، میتواند با استخدام افراد با هوش و خلاق کارش را گسترش دهد و درآمدش را چند برابر کند.

آموزش 4 تکنیک برای چند برابر کردن سرمایه

حالا ممکن است که شما اصلا فردی خلاق و باهوش نباشید، می توانید به عنوان یک سرمایه گذاراز قدرت هوش دیگران بهره ببرید. یعنی با استخدام افراد با هوش و خلاق و متخصص، و حمایت مالی از آن ها،کسب و کاری را راه بیندازید و در سود کاری که انجام میدهید با آن ها شریک باشید.

تکنیک دوم: در سرمایه گذاری ریسک پذیر باشید

حالا چگونه می توان در سرمایه گذاری ریسک پذیر بود؟

بر ترستان قلبه کنید، از ریسک کردن نترسید، قطعا اگر کاری را شروع نکنید، نه تنها سرمایه تان افزایش نمی یابد، بلکه روز به روز در این تورم و گرانی، ارزش پولی که دارید، کاهش می یابد.

رابرت کیوساکی می گوید:

در تمام زندگی‌ام ثروتمندی ندیده‌ام که پول از دست نداده باشد اما افراد فقیر زیادی دیده‌ام که ذره‌ای هم پول از دست نداده اند.

ترس باعث می شود از ایده هایی که در ذهن دارید چشم پوشی کنید.

تکنیک سوم: کاهش ریسک

کاهش ریسک در سرمایه گذاری چگونه انجام می شود؟

سرمایه گذاری در واقع به معنای خرید و یا انجام کاری برای دریافت سود می باشد. اما سرمایه گذاری آنقدر ها هم ترسناک نیست، فقط باید راه و روش های آن را یاد بگیریم. و برنامه ریزی هوشمندانه انجام دهیم.

یکی از تکنیک هایی که برای چند برابر کردن سرمایه وجود دارد، این است که در بخش های مختلف سرمایه گذاری کنید، به یکباره تمام سرمایه تان را در یک حوزه نگذارید.

آموزش 4 تکنیک برای چند برابر کردن سرمایه

مثلا در حوزه، خرید و فروش ملک، خرید طلا و سکه، فعالیت در مشاغل پر رونق، یادگیری روش های سرمایه گذاری در بورس و فعالیت در سرمایه گذاری در آن و…

شما می توانید دو یا چند مورد را انتخاب نمایید و تحقیقات کامل درمورد سود دهی آن حوزه ها را انجام دهید ، سپس شروع به سرمایه گذاری کنید.

تکنیک چهارم: استفاده از روش های مدرن به جای روش های سنتی

این تکنیک به درد افرادی میخورد که در کسب و کاری سرمایه گذاری کرده اند و به فکر چند برابر کردن سرمایه خود در همان حوزه ی کاری می باشد.

توصیه ما به این افراد این است که به جای استفاده از روش های تبلیغاتی سنتی، مثل پخش تراکت، استفاده از بیلبرد های تبلیغاتی، چاپ در روزنامه و هفته نامه، تبلیغات رادیویی و تلوزیونی و… از روش های تبلیغاتی مدرن استفاده کنند.

همانطور که میدانید امروزه افراد وقت کمتری برای مطالعه در روزنامه و مجله و دیدن تلوزیون صرف می کنند، ولی در عوض بیشتر وقت شان را دراینترنت ، فضاهایی مثل اینستاگرام و سرچ در گوگل و می گذرانند.

مثلا اگر کسی به دنبال لیست تولیدی ها در تهران باشد، هیچ وقت در روزنامه و مجله به دنبال تولیدی ها نمیگردد، بلکه در گوگل این کلمه را جستجو می کند.

حالا شما اگر صاحب یک تولیدی هستید، با تبلیغات در اینترنت و یا به عنوان مثال ثبت آگهی شغلی تان میتوانید شغل تان را در لیست تولیدی ها در تهران و در معرض دید عموم قرار دهید و از این طریق تعداد افرادی که با شما تماس میگیرند افزایش می یابد، و درواقع تعداد مشتری و درآمدتان افزایش خواهد یافت.

ثبت نظر