آموزش رایگان ثبت آگهی در صفحه اول گوگل

سلام، امروز تو این مقاله می خواهیم با هم ثبت آگهی در صفحه اول گوگل رو بررسی کنیم. و با هم یاد بگیریم چجوری می تونیم بدون داشتن سایت صفحه اول گوگل باشیم.

چرا رقابت برای صفحه اول گوگل بالاست؟

همانطور که می دانید برای هر شغلی، چه خدماتی چه فروشگاهی، بودن در صفحه اول گوگل در افزایش درآمد بسیار تاثیرگذار می باشد. به این دلیل که امروزه افراد برای انجام کار ها و یا یافتن مکان مورد نظر برای رفع نیاز شان در گوگل جستجو می کنند. مثلا اگر به دنبال اجاره باغ و تالار، تعمیرگاه و صافکاری خودرو، فروشگاه های لوازم یدکی، قالیشویی ها ویا یک رستوران های خوب و.. هستند، در اینترنت جستجو می کنند.

پس بنابراین اگر دارای کسب و کاری هستید و مشخصات شغلی تان را در آگهی ای درج کنید که در گوگل، صفحه اول باشد، مسلما زنگ خور های شما و مشتریان تان افزایش خواهد یافت. به این علت است که رقابت برای صفحه اول گوگل بودن بالاست.

ثبت آگهی در صفحه اول گوگل

تمامی وب سایت ها تلاش می کنند با بهینه سازی وب سایت شان صفحه اول گوگل باشند، اما کسب و کار هایی هستند که وب سایت ندارند درواقع نمیخواهند هزینه آنچنانی برای طراحی سایت انجام دهند، اما تمایل دارند که اطلاعات شغلی شان صفحه اول گوگل باشد.

شاید این سوال برای شما پیش آیید ; آیا بدون داشتن وب سایت می شود، صفحه اول گوگل بود؟ پاسخ این سوال بله است.

اما چگونه بدون داشتن وب سایت صفحه اول گوگل باشیم؟

شما می توانید با ثبت آگهی در سامانه ثبت مشاغل و درج اطلاعات شغلی تان صفحه اول درگوگل ظاهر شوید.

چگونه بدون داشتن وب سایت صفحه اول گوگل باشیم؟

برای ثبت آگهی در صفحه اول گوگل به قسمت بالا، سمت چپ ِ سامانه ثبت مشاغل مراجعه نمایید و وارد صفحه ی ثبت اطلاعات شغلی شوید. در این بخش می توانید اطلاعات شغلی تان را به صور کامل وارد کنید و روی دکمه درج آگهی کلیک کنید. پس از سه الی هفت روز آگهی شما در صفحه اول گوگل ظاهر خواهد شد.

دقت کنید که هیچ محدودیتی برای شغل خاصی وجود ندارد. هر کسب و کاری که دارید، اعم از خدماتی و یا فروشندگی و یا تولیدی وکارخانه، می توانید اطلاعات شغلی تان را در این سامانه ثبت نمایید تا روز به روز شاهد افزایش مشتری و افزایش درآمد تان باشید.

پس بنابراین یکی از سایت های درج آگهی و تبلیغات با بازدهی بالا، میتواند به شما در رشد کسب وکارتان کمک کند، سامانه ثبت مشاغل می باشد. که با دسته بندی های مختلف در زمینه های مختلف، می تواند آگهی های شما عزیزان را درج کند و اطلاعات شغلی تان را در معرض دید عموم قرار دهد.

ثبت آگهی و تبلیغات موثر

برای این که تبلیغات موثر و کاربردی در اینترنت داشته باشید، باید یک اصل مهم را در نظر بگیرید، آن هم تبلیغ و درج آگهی در سایت های معتبر و پربازدید می باشد. اگر در سایتی که بازدید بالایی نداشته باشد، آگهی ثبت کنید ، مثل این است که در دشتی که هیچ رفت و آمدی، آن جا نیست یک رستوران زده باشید.

سامانه ثبت مشاغل یکی از پر بازدید ترین سایت های درج آگهی و تبلیغات است که به صاحبین کسب و کار کمک می کند تا ، محصولات و یا خدمات شان را در معرض دید عموم قرار دهند. هیچ محدودیتی از نظر نوع کسب وکار و محدودیت جغرافیایی خاصی ندارد، این سامانه در تمامی گروه های شغلی و همچنین، از تمامی شهر ها ایران، گنجایش ثبت آگهی را دارا می باشد.

توصیه ما به شما کاربران عزیز، این می باشد که اگر، صاحب کسب و کاری هستید و به رونق کسب و کارتان می اندیشید و خواهان افزایش درآمد هستید، با درج آگهی شغلی تان ،گامی موثر به سوی اهداف و خواسته های مالی تان بردارید.

ثبت نظر