۶ شغل پردرآمد خانگی

در این بخش می خواهیم ۶ شغل پردرآمد خانگی را برای شما عزیزان معرفی بکنیم. همانطور که می دانید، مشاغل خانگی پردرآمد بهترین راه برای بعضی از افراد می باشد. مثلا افرادی که نمی توانند شغلی ثابت با درآمد خوب پیدا کنند. یا کسانی که از کار کردن برای دیگران دل زده شده اند. و میخواهند کسب و کار خودشان را داشته باشند. و همچنین شغل های خانگی برای خانم هایی که شرایط کار در بیرون منزل را ندارند بهترین راه کار برای کسب درآمد می باشد.

اگر شما هم دوست دارید شغل پردرآمد خانگی داشته باشید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا شغل های پردرآمد خانگی را باهم بررسی کنیم.


فایل صوتی مقاله


۱.آشپزی در منزل

اگر در آشپزی استعداد دارید و به این کار علاقه مندید، می توانید، از آن به عنوان یک شغل خانگی استفاده کنید.

شاید این سوال برای شما پیش بیایید. چطور با آشپزی یک شغل پردرآمد خانگی داشته باشیم؟

شما می توانید با تهیه انواع کیک خانگی، ترشی جات، شوری جات، تهیه پیاز و سبزی سرخ شده و فینگر فوت ها و.. درآمد کسب کنید. با راه اندازی پیچ اینستاگرام و فعالیت مستمر می توانید کارتان را به کاربران اینستاگرام معرفی کنید و از این طریق سفارش بگیرید.

لازم به ذکر است که اگر در پخت یکی از غذا ها مهارت دارید، می توانید فقط در آن زمینه فعالیت کنید. مثلا بعضی از افراد، در تهیه کیک خانگی، مهارت بالایی دارند و بعضی در پخت خورشت ها مهارت خاصی دارند.

و همچنین اگر علاقه مندید این کار را راه بیندازید اما مهارتی در این زمینه ندارید، آموزش آشپزی به صورت رایگان و پولی در سطح اینترنت موجود است می توانید از این آموزش ها استفاده کنید، بعد از کسب مهارت این شغل پر درآمد را شروع کنید.

۲. چاپ سیلک روی لیوان و..

با خرید یک دستگاه چاپ سیلک می توانید این کسب و کار را در منزل راه بیندازید و درآمد خوبی از این طریق کسب کنید.

با دستگاه چاپ سیلک می توانید، طرح دلخواه مشتری را روی تیشرت، لیوان، زیر دستی، پلاستیک، خودکار و… چاپ کنید.

۳.تولید محتوا

تمام سایت ها برای این که دیده شوند به تولید محتوا نیاز دارند، اکثر مدیران وب سایت ها وقت و دانش کافی برای تولید محتوا را ندارند و این کار را برون سپاری می کنند.

اگر به نویسندگی علاقه مندید، یکی از مشاغل پردرآمد در منزل برای شما تولید محتوا می باشد، با یادگیری این مهارت می توانید از سایت ها و پیج های اینستاگرام که نیاز به تولید محتوا برای سایت و پیج شان دارند سفارش بگیرید. اگر مشتری از کارتان راضی باشد، این همکاری می تواند ادامه دار باشد زیرا، آن ها، همیشه نیاز به محتوای جدید دارند.

۴. فروش از طریق اینستاگرام

یکی از شغل های پردرآمد خانگی فروش اینترنتی می باشد. هر محصولی که دوست دارید را تعداد بسیار کم تهیه کنید یک پیج اینستاگرامی راه بیندازید، محصولات را در پیج معرفی کنید. بعد از این که تعداد مشتری هایتان خیلی زیاد شد و در اینستاگرام نتوانستید پاسخگو باشید. موقع راه اندازی سایت می باشد. که مشتری ها به صورت اتومات از سایت خرید کنند.

چه محصولاتی برای فروش اینترنتی مناسب است؟

هیچ محدودیتی در نوع محصول وجود ندارد، برخی از این محصولات شامل موارد زیر می باشد:

  • شال و روسری
  • پوشاک آقایان و بانوان
  • لباس زیر
  • فروش وسایل آرایشی و بهداشتی
  • صنایع دستی
  • و…..

اگر راه و روش های کسب درآمد از اینستاگرام را به صورت اصولی آموزش ببینید، خیلی می تواند در کسب درآمد به شما کمک کند.

اگر سرمایه ای برای خرید محصول ندارید. می توانید از روش های مشارکت در فروش بهره ببرید و با فروشنده ها همکاری کنید و محصولاتشان را از طریق اینستاگرام بفروش برسانید، بامشارکت در فروش ، شما فقط مسئولیت فروش محصول را برعهده دارید نیازی نیست محصول را خریداری کنید، اما نهایتا سود حاصل از فروشتان را دریافت میکنید.

۵.پرورش گل و گیاه

اگر در منزتان فضای کافی برای پرورش گل و گیاه را دارید این شغل می تواند برای شما درآمد بالایی را به همراه داشته باشد. برای فروش آن ها مانند موارد بالا از اینستاگرا م و فضای اینترنت بهره بگیرید.

۶. یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید.

اگر به فعالیت با کامپوتر علاقه مندید، می توانید یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید و در آ حوزه فعالیت کنید.

هر فعالیتی در اینترنت جهت دیده شدن محصول و یا خدماتی انجام شود را دیجیتال مارکتینگ می گویند. مانند:

  • سئو
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • طراحی سایت
  • برنامه نویسی
  • طراحی اپلیکیشن
  • و….

اگر در یکی از این شاخه ها آموزش ببینید و مهارت کسب کنید، صرفا با داشتن یک کامپیوتر در منزل تان درآمد خوبی به دست آورید.

دوستان عزیز در هر زمینه ای که میخواهید شغل پردرآمد خانگی تان راه اندازی کنید، می توانید با ثبت آگهی شغلی تان در سامانه ثبت مشاغل، شغل تان را در معرض دید عموم قرار دهید. تا مشتری هایتان روز به روز افزایش یابد .

نکته مهم : هیچ کس یک شبه پولدار نشده

اگر می خواهید کسب و کاری را شروع کنید، این نکته را فراموش نکنید که، لازمه موفقیت در هر زمینه ای، تلاش و کوشش است. با وجود آن که شروع کسب و کار های خانگی فرصت های زیادی از نظر رشد اقتصادی برای شما فراهم می کند، اما شروع هر کسب و کاری چالش های زیادی را برای شما به همراه دارد. کارآفرینان موفق با موانع بسیار زیادی در مسیر کسب و کارشنان مواجعه می شوند اما، دچار دلسردی و نا امیدی نمی شوند و می دانند در هر کاری چالش هایی وجود دارد و به جای دست از کار کشیدن ، جسورانه با تحمل سختی و تلاش فراوان به هدف شان دست می یابند.

ثبت نظر