آموزش ثبت آگهی در گوگل با بازدهی بالا

سلام دوستان با ما همراه باشید، در این مقاله می خواهیم به شما عزیزان آموزش دهیم که چگونه بدون داشتن سایت، صفحه اول گوگل باشید. مشاغل مختلف با ثبت آگهی در گوگل، می توانند کسب و کارشان را در صفحه اول گوگل نمایش دهند. اما چگونه ؟

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه ثبت آگهی در صفحه اول گوگل رابررسی کنیم.


فایل صوتی مقاله


آموزش ثبت آگهی در گوگل

همانطور که میدانید، امروزه با گسترش تکنولوژی و اینترنت، و در دسترس بودن اینترنت برای همه، دیگر افراد برای یافتن نیاز های خود در گوگل سرچ می کنند. مثلا، اگر کسی به دنبال یک لوازم خانگی در شهر خود باشد، آن را در گوگل سرچ می کند.

در واقع نیاز هر کسب و کاری است که اطلاعات شغلی خود را در صفحه اول گوگل ثبت کند، حالا برخی افراد برای این که در صفحه اول گوگل باشند، ترجیح میدهند که کسب و کارشان سایت داشته باشد و پس از ماه ها و حتی سال ها فعالیت سئو یی روی سایت، سایت شان در صفحه اول گوگل ظاهر خواهد شد.

اما راهکاری وجود دارد که بدون داشتن وب سایت و در کوتاه ترین زمان ممکن، و با قیمت بسیار پایین و به صرفه، کسب و کارتان را می توانید در صفحه اول گوگل، درج کنید.

آموزش ثبت آگهی در گوگل با بازدهی بالا

شما عزیزان با ثبت آگهی مشاغل در سامانه ثبت مشاغل، می توانید، اطلاعات شغلی تان را در معرض دید عموم قرار دهید.

مزایای ثبت آگهی به اختصار

  • درج اطلاعات شغلی تان در گوگل، درعرض سه الی هفت روز
  • قیمت مناسب و به صرفه
  • درج عکس و ویدئو در آگهی امکان پذیر می باشد
  • شغل تان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت
  • کارت ویزیت طراحی شده در آگهی تان قرار میگیرد
  • شبکه های اجتماعی مانند، اینستاگرام، فیسبوک و.. را می توانید در آگهی تان درج نمایید
  • امکان تماس مستقیم از آز داخل آگهی با شماره شما وجود دارد

شما عزیزان با مراجعه به بخش ثبت اطلاعات شغی در سامانه ثبت مشاغل می توانید اطلاعات شغلی تان را ثبت کنید تا، پس از بررسی اطلاعات تان، آگهی شغلی شما در گوگل قرار گیرد.

همانطور که می دانید ، تبلیغات، جز موارد جدا نشدنی در کسب و کار ها می باشد، حتی بدون تبلیغات، ممکن است، کسب و کار ها با شکست مواجعه شوند. اما تبلیغات ممکن است برای شما هزینه های زیادی داشته باشد.

اما تبلیغات در سامانه ثبت مشاغل، هزینه بسیار پایینی برای شما دارد. ولی برای درج آگهی باید به نکات زیر توجه نمایید تا بتوانید، یک آگهی با بازدهی بالا داشته باشید.

نکات مهم در ثبت آگهی با بازدهی بالا

  • عنوان مناسب و جذاب انتخاب کنید تا کاربران را تبدیل به مشتری تان کنید
  • متن اصلی، آگهی جوری باشد که مخاطب را ترغیب کند تا از شما خرید کند
  • حتما از تصاویر نمونه کار و محصولات تان در آگهی قرار دهید
  • اگر پیج اینستاگرام کاری دارید، در آگهی درج کنید
  • اگر از کسب و کارتان ویدئویی دارید، در آگهی تان قرار دهید

با رعایت این نکات، شما یک آگهی با کیفیت در صفحه اول گوگل با بازدهی بالا خواهید داشت. داشتن آگهی با کیفیت به جذب مشتری به شما عزیزان، کمک شایانی خواهد کرد.

پس حالا که با ثبت آگهی با بازدهی بالا آشنا شدید و متوجه شدید که چگونه ، آگهی با کیفیت داشته باشید، همین حالا، دست به کار شوید، کسب و کارتان را در سامانه ثبت مشاغل، درج کنید تا خودتان، تاثیر ثبت آگهی در گوگل را مشاهده نمایید.

مرسی که تا آخر این مقاله همراه ما بودید، اگر این مقاله برای شما مفید بود، برای دوستان تان ارسال نمایید، تا آن ها هم در کسب وکارشان از داشتن آگهی با کیفیت بهره مند شوند.

ثبت نظر