لیست مشاغل پردرآمد در سال ۱۴۰۱

سلام، در این مقاله به بررسی شغل های پردرآمد در ایران و جهان پرداخته ایم و میخواهیم لیست مشاغل پردرآمد در سال ۱۴۰۱ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لیست مشاغل پردرآمد در سال ۱۴۰۱

اگر این مقاله را برای مطالعه انتخاب کرده اید، شاید درگیر موارد زیر باشید:

  • شاید این سوال در ذهنتان باشد که، شغل پردرآمد در ایران وجود دارد؟
  • شاید برای شروع کسب و کارتان دچار تردید می باشید.
  • یا میخواهید کاری را شروع کنید که پردرآمد باشد. اما شغلی پردرآمد سراغ ندارید
  • یا میخواهید شغل های جدید را بشناسید
  • یا به دنبال شغل دوم و درآمد بیشتر هستید.

شغل پردرآمد در ایران وجود دارد؟

در شرایط اقتصادی فعلی، دور از ذهن نیست که همه ی افراد به دنبال شغل پردرآمد باشند. زمانی که از دختر دایی ۷ ساله ام پرسیدم که دوست داری چه کاره شوی؟ در پاسخ به این سوال گفت که میخواهم پولدار شوم. به این نتیجه رسیدم که در دنیای امروزه نیازه به پول و ثروت سن و جنس نمیشناسد.

بنابراین همه به دنبال راهی برای افزایش درآمد یا شغلی پردرآمد هستند.

حالا واقعا شغل پردرآمد در ایران وجود دارد؟

جواب ما به این سوال بله است، مشاغل پردرآمد زیادی در ایران و جهان وجود دارد ولی ۹۹ درصد این مشاغل، از اول پولساز نبوده است. شاید کسانی را بشناسید که ماهیانه درآمدی بالای ۱۰۰ میلیون دارند، اما آیا می دانید که برای رسیدن به این نقطه چه راهی را گذارنده اند؟

حتی اگر بخواهید، پزشک هم شوید، باید سال ها درس بخوانید، تلاش کنید تا تجربه به دست آورید تا شاید با تجربه ای که به دست آورده اید، بتوانید به جایگاه اجتماعی و موقیت مالی خوب دست یابید.

قبل از معرفی لیست مشاغل پردرآمد در سال ۱۴۰۱ در ایران ، به این نکته اشاره کنم که یک شغل پردرآمد حتما نباید شغلی لوکس و لاکچری و با لباس رسمی باشد. حتی یک کارواش هم میتواند، یک شغل پردآمد باشد.

لیست مشاغل پردرآمد در سال 1401

چرا که با تبلیغات صحیح مثلا: ثبت آگهی شغلی جهت دیده شدن کسب و کارتان و همچنین کسب مهارت در حوزه ی مشتری مداری و پیاده سازی این روش ها و با جلب رضایت مشتری به روش های مختلف، می توانید، تعداد زیادی مشتری های ثابت جذب کنید. بنابراین رسیدن به این قله موفقیت، مستلزم تلاش و کوشش، و داشتن صبر و حوصله، آزمون و خطا و کسب و تجربه می باشد.

معرفی لیست مشاغل پردرآمد در سال ۱۴۰۱ در ایران

۱.صنعت غذا یا مواد غذایی

با توجه به این که یکی از نیاز های اولیه انسان، نیاز به غذا و مواد غذایی می باشد، صنعت غذا یا مواد غذایی، همیشه و در همه حال در ایران و جهان، یکی از شغل های پرسود می باشد.

مثلا می توانید، مواد اولیه ی کارخانه های مواد غذایی و یا فست فود و رستوران ها را ارائه دهید و یا مواد غذایی ارگانیک با بسته بندی خاص و خلاقانه تهیه کنید و به دست مصرف کنندگان برسانید، همانطور که می دانید، این روز ها افراد به بسته بندی محصولات بیشتر به خود محصول اهمیت می دهند، با ایده های متفاوت، سعی کنید مشتری جذب کنید.

۲.آرایشگری برای خانم ها

در حال حاضر یکی از مشاغل پردرآمد برای خانم ها در ایران، یادگیری یک یا چند خدمات آرایشگری می باشد. خدماتی مانند، کاشت ناخن، خدمات صافی و احیا مو، پاکسازی پوست، اکتیشن مژه و مو، میکاپ و شینیون، خدمات عروس و… جز مشاغل پولساز می باشند.

افرادی که بتوانند با مشتری مداری و راه های افزایش مشتری در این حوزه فعالیت کنند، به راحتی در ماه میتوانند، درآمد های بالایی را برای خود رقم بزنند.

۳.خدمات خودرو

همانطور که میدانید، صنعت خودرو روز به روز رو به افزایش است و این موضوع باعث شده که خودرو جایگاه ویژه ای در زندگی افراد پیدا کند، این موضوع مشاغلی که به خدمات خودرو مرتبط است مثل، مکانیکی خودرو، تعویض روغنی، فروش قطعات خودرو، صافکاری و نقاشی و… را به مشاغل پردرآمد تبدیل کرده است.

لیست مشاغل پردرآمد در سال 1401

بنابراین، نگاه به دست و لباس های روغنی مکانیک ها نکنید، این افراد یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا را دارند، البته این شغل، شغلی بسیار سخت می باشد. ولی به نظرم درآمدش به زحمتش می ارزد.

۴.کشاورزی و دامپروری

اگر به دامپروری و کشاورزی علاقه مندید، خدمت شما عرض شود که یکی از مشاغل پردرآمد در ایران و جهان پرورش مرغ می باشد. اگر نگاهی به آمار مصرف مرغ بیندازید، می بینید که مصرف روزانه مرغ بین افراد چقدر بالا است و این قضیه باعث شده که بازار فروش مرغ همیشه وجود داشته باشد.

۵. طراحی سایت

در حال حاضر یکی از مشاغل پر درآمد در سال های اخیر طراحی سایت می باشد که افراد مختلف از این راه به درآمد های بالایی دست یافته اند. البته پیش از شروع باید این مهارت را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید، خواسته مشتری را به نحو احسنت اجرا کنید.

طراحی سایت جز مشاغلی می باشد که نیاز به سرمایه بالایی برای انجام این کارندارید، و در منزل به صورت دور کاری هم می توانید این کار را انجام دهید.

۶.ساخت اپلیکیشن موبایل

همانطور که می دانید، بازار اپلیکیشن های موبایل امروزه بسیار داغ است، شما هم می توانید با یادگیری این مهارت به افرادی که دارای ایده برای ایجاد اپلیکیشن موبایل هستند همکاری کنید و همچنین اگر ایده ای دارید ولی تخصص در زمینه طراحی اپلیکیشن ندارید، از افرادی که در این زمینه مهارت دارند کمک بگیرید.

ثبت نظر