بهترین سایت ثبت آگهی رایگان کدام است؟

سلام، در این مقاله میخواهیم به معرفی بهترین سایت ثبت آگهی رایگان بپردازیم و مزایای درج آگهی شغلی در سایت ثبت آگهی، را با هم بررسی کنیم.

بهترین سایت ثبت آگهی رایگان

همانطور که میدانید، انتخاب بهترین سایت ثبت آگهی بسیار کار سختی می باشد، اما یکی از بهترین سایت ثبت آگهی که به شما عزیزان معرفی می کنیم، سامانه ثبت مشاغل می باشد.

سامانه ثبت مشاغل یکی از معتبر ترین سایت های ثبت آگهی ، با هدف معرفی مشاغل محتلف در سراسر ایران، فعالیت می کند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سامانه، و ورود به بخش ثبت مشاغل که در قسمت بالای سایت سمت چپ قرار دارد، وارد این بخش شده و آگهی شغلی تان را ثبت نمایید.

مزایای ثبت آگهی

یکی از مزایای ثبت آگهی در سامانه ثبت مشاغل، این است که با ثبت آگهی ، بعد از سه الی هفت روز آگهی تان صفحه اول گوگل درج خواهد شد و با جستجوی عنوان آگهی ، آگهی شما صفحه اول گوگل بالا می آید.

و کابران و مخاطبین شما با یک سرچ ساده در گوگل می توانند به آگهی و اطلاعات شغلی شما دسترسی پیدا کنند و از این طریق با شما تماس بگیرند.

با ثبت آگهی شغلی تان کاربران به راحتی می توانند به اطلاعات شغلی شما دسترسی پیداکنند. به عنوان مثال، اگر پیمانکار ساختمان هستید، با ثبت آگهی ، شغلتان، در لیست پیمانکاران ساختمان قرار خواهید گرفت، و کاربری که در اینترنت به دنبال پیمانکار ساختمان میگردد به راحتی می تواند به شما دسترسی پیدا کند.

برای اینگونه تبلیغات، هیچ محدودیت، جغرافیایی، برای شما وجود ندارد، یعنی، هرجای ایران که باشید، می توانید، جهت ثبت آگهی شغلی تان اقدام نمایید. و همچنین هر کاربری در هرجای دنیا میتواند، آگهی شما را دیده و با شما تماس بگیرد.

یکی دیگر از مزایای ثبت آگهی، مدت زمان آگهی می باشد، در اکثر سایت های ثبت آگهی میتوانید، آگهی تان را به مدت شش ماه یا یک سال در سایت قرار دهید. مثلا در سامانه ثبت مشاغل به مدت یکسال می توانید آگهی تان را در آرشیو سایت قرار دهید.

مزیت بعدی، هزینه بسیار کم است، شما با پرداخت یک هزینه بسیار پایین می توانید، یک آگهی به مدت یک سال داشته باشید.

یک مورد که، بعضی افراد دوست ندارند، ثبت آگهی شغلی انجام دهند، این است که، دوست ندارند که حساب کاربری در سایت های مختلف ایجاد کنند. یکی از مزایای بسیار مهم ثبت آگهی در سامانه ثبت مشاغل این است که نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری ندارید. صرفا با، پر کردن فرم اطلاعات شغلی، می توانید، آگهی تان را ثبت نمایید.

چگونه آگهی موثر ثبت کنیم؟

حتی اگر از بهترین سایت ثبت آگهی برای درج آگهی شغلی تان استفاده کنید، این را به خاطر بسپارید که باید، نکاتی را، موقع ثبت اطلاعات شغلی رعایت کنید تا آگهی شما جذاب تر به نظر برسد. در ادامه این نکات را با هم بررسی می کنیم.

بهترین سایت ثبت آگهی
  • عنوان جذاب انتخاب کنید، طوری باشد که، مخاطب را جذب کند.
  • یک کلمه کلیدی اصلی انتخاب کنبد، حتما در عنوان و محتوا از آن استفاده کنید.
  • در نهایت رعایت ادب و احترام، متن تان را صمیمانه بنویسید.
  • درج را های ارتباطی را فراموش نکنید، مثل شماره تماس، پیج اینستاگرام و آدرس و…
  • سعی کنید، متن تان کاربر پسند باشد، نه طولانی بنویسید، نه آنقدر کم که مخاطب، مطلب را متوجه نشود.
  • محتوای تان را بر طبق قوانین سایت بنویسید.

کلام آخر

در این مقاله باهم یکی از بهترین سایت های ثبت آگهی را معرفی و مزایای ثبت آگهی را بررسی کردیم. حالا در آخر توصیه ای برای شما عزیزان داریم:

آن دسته از عزیزان ی که دارای کسب وکاری هستند و به دنبال افزایش مشتری و افزایش درآمدشان می باشند، با ثبت آگهی در بهترین سایت ثبت آگهی، می توانند کسب و کارشان را در معرض دید همه قرار دهند و از این طریق شاهد رشد چشم گیر، کسب و کارشان باشند.

ثبت نظر