چاپ و طراحی لیبل پشت چسبدار و لیبل امنیتی

دپارتمان چاپ و طراحی هومه

چاپ و طراحی لیبل پشت چسبدار و لیبل امنیتی ، دپارتمان چاپ و طراحی هومه با سالها تجربه و صدها نمونه کار درخشان در زمینه طراحی و چاپ آماده همکاری با مشتریان گرامی از آغاز تا انتهای مراحل چاپ می باشد.

برخی از مزایای هومه:

  • خدمات پیش از چاپ ( تهیه فیلم و زینک )
  • استفاده از کاغذ مرغوب و با کیفیت
  • چاپ با کیفیت بالا، بصورت اختصاصی
  •  چاپ افست
  •  قیمت مناسب
  •  امکان چاپ رول از تیراژ ۲۰۰۰
  •  سفارش بدون نیاز به مراجعه حضوری و ….

این مجموعه به عنوان بزرگ ترین حامی مشتریان خود، مناسب ترین قیمت را در محصولاتی لحاظ کرده که بالاترین کیفیت را در نوع خود دارند.

استفاده از بهترین کاغذ، بهترین جوهر، بهترین روکش با نظارت کارشناسان خبره در تولیدات این مجموعه نمایان است.

بسته به نوع سفارش و خدمات انتخاب شده، زمان تولید چاپ لیبل بصورت عمومی ۷ روز کاری است. زمان تولید یک روز پس از تائید سفارش و پرداخت شما آغاز می‌شود. اگر سفارش شما تائید فنی طرح شود و پرداخت قبل ۱۲ ظهر انجام شود. پروسه تولید و پیش از چاپ از روز تایید طرح شروع می‌شود.

دپارتمان چاپ و طراحی هومه با تجربه بیش از ۱۵ سال در تولید برچسب های پشت چسبدار تبلیغاتی (ترانسپارنت، هولوگرام، پی وی سی (PVC)، لیبل خورد شونده، متال، کاغذی ) بصورت اختصاصی طبق نظر مشتری با قالب های سفارشی و خاص با ارائه مشاوره و تضمین به مشتریان ارائه می دهد. خدمات ارائه شده در این مجموعه دارای گارانتی چاپ و کنترل کیفیت می باشد .

هدف تیم هومه ایجاد همکاری بلند مدت با مشتریان و رضایتمندی از خدمات چـاپ و طراحی می باشد.  برای اطلاعات بیشتر، مشاهده نمونه کارهای بیشتر، مشاوره با کارشناسان و مشاورین برتر هومه یا استعلام قیمت با هومه ارتباط برقرار کنید.

برای دریافت مشاوره و سفارش هر برچسب می توانید با کارشناسان ما در دپارتمان چاپ و طراحی هومه تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده کنید.


کسب و کار مختلف در تهران را می توانید در قسمت بانک اطلاعاتی تهران مشاهده کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر