نرده سنگی ۵۰ سانتی سنگ مصنوعی

نرده سنگی ۵۰ سانتی سنگ مصنوعی

نرده سنگی ۵۰ سانتی سنگ مصنوعی، نرده سنگی (صراحی) ۵۰ سانتی پله و تراس، طرح “ژاکلین” از جنس سنگ مصنوعی (Artificial Stone) یا همان سمنت پلاست، از جدیدترین و زیباترین تولیدات “کارخانه تولید سنگ مهندسی یاقوت”، می باشد.

*****کانال تلگرام: @yaghootstone3

شرکت سنگ مهندسی و دکوراتیو یاقوت، در سال ۱۳۹۲ با رویکرد ارائه خدمت و تولید مصالح نوین نمای ساختمان با قیمت تمام شده پایین تر در مقایسه با سنگ های طبیعی و کیفیت به مراتب بالاتر و با هدف پوشش نیاز مهندسان و معماران ایرانی و همچنین حفظ منابع ارزشمند طبیعی با پشتوانه علمی تاسیس و به اخذ پروانه تولید نائل آمد.

این نرده ۵۰ سانتی، با دارا بودن نقوش برجسته ابزار خورده و بسیار زیبا، محصولی بی مانند لقب گرفته و علاوه بر این، سطح صیقلی و بسیار شفاف و همچنین رنگبندی متنوع این محصول، آنرا تبدیل به محصولی پرفروش و پرطرفدار کرده است. همانطور که از تصاویر نمونه کارهای آن نمایان است، این محصول جلا و جلوه ای خاص به منازلتان خواهد داد. این محصول با ارتفاع ۵۰ سانتیمتر و در رنگبندی مورد نظر مشتریان عزیز قابل تولید است.
کافیست به نمونه کارهای موجود در این پست نگاهی بیاندازید یا با واحد فروش کارخانه تماس بگیرید.

“کارخانه تولید سنگ مهندسی یاقوت”

شرکت سنگ مهندسی یاقوت:
۰۹۱۱۲۹۷۹۲۳۰

شرکت سنگ مهندسی یاقوت

۰۹۱۱۲۹۷۹۲۳۰

آدرس:مازندران، تنکابن،۳۰۰ متر بعد از پل ولی آباد به سمت نشتارود، جنب نمایندگی ایران خودرو، کارخانه تولید سنگ مهندسی یاقوت

 

اگر می خواهید کسب و کار خود را در سامانه ثبت مشاغل ثبت کنید به قسمت ثبت آگهی مراجعه کنید

نظرات کاربران
ثبت نظر