صادرات نمک خوراکی در گروه کارخانه جاتگل نمک در گرمسار

صادرات نمک خوراکی در گروه کارخانه جاتگل نمک در گرمسار

نمک خوراکی :
نمک تصفیه ید دار با دانه های شفاف و زیبا با درصد خلوص بسیار بالا (بیشتر از ۹۹.۵% ) در بسته بندی هایی با نام و آرم و به سفارش مشتری.

نمک صنعتی :
انواع نمک دانه بندی شامل شیلاتی، نخودی، مش ۹۰، مش ۱۰۰، مش ۱۱۰، مش ۱۲۰ و ۱۳۰، پودری و یا حتی نمک میکس در کیسه های یک جداره،دوجداره یا لمینیت از ۱۵ کیلو تا ۲ تن با درصد خلوص بالا، قابل مصرف کلیه صنایع و اصناف در کمترین زمان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به پشتوانه بزرگترین معدن سنگ نمک خاورمیانه و گروه کارخانه جات گل نمک در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

نمک جاده :
نیاز به مخلوط نمک و شن برای بر طرف کردن لغزندگی معابر و جاده ها به ویژه در فصل زمستان تولید نمک میکس را ایجاب می کند که گروه کارخانه جات گل نمک به لطف خداوند متعال و به مدد تجربه بیش از بیست سال فعالیت در صنعت نمک کشور و در سطح بین الملل نیاز و تقاضای داخلی و خارجی را شناخته و توانایی برآوردن آن به بهترین نحو را دارد.

نمک حفاری :
از جمله مشتریان بزرگ و پابرجای گروه کارخانه جات گل نمک شرکت های حفاری هستند که به دلیل کیفیت بالا و سرعت قابل ملاحظه در تحویل سفارش به مشتری در محل همواره متقاضی استفاده از چند سایز از دانه بندی محصولات ما به ویژه نمک شکری (مش ۱۱۰) بوده و هستند.

مهدی طاهری:
۰۲۱۸۸۵۵۹۷۴۳

۰۲۱۸۸۵۵۹۷۳۵

۰۲۱۸۸۵۵۹۷۳۱

۰۹۱۲۱۳۸۵۹۹۵

مهدی طاهری

۰۲۱۸۸۵۵۹۷۴۳ – ۰۲۱۸۸۵۵۹۷۳۵ – ۰۲۱۸۸۵۵۹۷۳۱ – ۰۹۱۲۱۳۸۵۹۹۵

فکس: ۰۲۱۸۸۵۵۹۷۵۰

آدرس:
دفتر مرکزی : تهران – خ وزرا – کوچه ششم- پلاک ۲۰ – واحد ۵

نظرات کاربران
ثبت نظر