خرید و فروش ویلا استخر دار نوشهر مازندران

خرید و فروش ویلا استخر دار نوشهر مازندران

ویلا استخردار سمت جنگل در نوشهر : فروش ویلا جنگلی دوبلکس لوکس در نوشهر در شمال کشور استان مازندران
ویلل دوبلکس نوساز مستقل بسیار لوکس و دارای نمایی شیک و خاص و مهندسی ساز و به کار گیری بهترین متریال در ساخت دارای سالن بزرگ با پنجره های سرتاسری با ویو زیبا به کوه و جنگل و محوطه حیاط و استخر، شومینه، آشپزخانه کابینت ام دی اف ، بالکن بزرگ با ویو بینظیر جنگل و کوه، ۳ خواب و ۲ مستر.
ویلای نوساز دارای حیاطی بسیار زیبا و بزرگ و محوطه سازی شده با چمن و درختکاری و گل و همچنین آلاچیق و استخر زیبا با ویو کوه و جنگل.
ویلای نوساز فوق بسیار لوکس و ایده آل در بهترین منطقه ویلایی نشین نوشهر و در نزدیکی شهرک ریاست جمهوری در چیلک نوشهر بوده و دارای سند مالکیت و جواز و نصب کلیه انشعابات میباشد.
ویلای مستقل داخل کوچه ویلایی نشین و سمت جنگل و با دسترسی به جاده اصلی نوشهر به پارک جنگلی سیسنگان حدود ۱ کیلومتر و فاصله اش با دریا و لب ساحل حدود ۱۲۰۰ متر میباشد و در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و بنا ۲۷۰ متر مربع و به قیمت ۹۰۰ میلیون تومان در بهترین منطقه نوشهر در شمال کشور استان مازندران به فروش میرسد.

نوع ملک : ویلا
نوع قرارداد : فروش
منطقه : نوشهر
موقعیت : جنگلی مستقل
مساحت کل : ۴۵۰ مترمربع
زیر بنا : ۲۷۰ مترمربع
تعداد اتاق : ۳
کد ملک : ۶۲۴
قیمت : ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
فروش ویلا استخردار سمت جنگل در نوشهر در شمال کشور استان مازندران. وویلا دوبلکس نوساز مستقل بسیار لوکس و در بهترین منطقه جنگلی نوشهر درنزدیکی شهرک ریاست جمهوری در چیلک با ویو استثنایی به کوه و جنگل.

((جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و خرید این ملک در شمال مازندران با شماره (۰۹۱۱۲۲۱۶۸۳۴ فراست) تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات جامع تری بدست آورید.))
بزرگترین مرجع فروش ویلا در سایت رسمی ویلا روز جهان – خرید و فروش ویلا در شمال مازندران


کیوان فراست:
۰۹۱۱۲۲۱۶۸۳۴

کیوان فراست

مازندران > نوشهر

۰۹۱۱۲۲۱۶۸۳۴

نظرات کاربران
ثبت نظر