ثبت مشاغل در گوگل به چه صورتی انجام می شود؟

ثبت مشاغل

سامانه ثبت مشاغل اولین و بزرگترین سامانه درج آگهی مشاغل در سراسر کشور به شما کمک می کند تا به راحتی کسب و کارتان را در صفحه اول گوگل برای افراد نمایش دهید. شما به راحتی می توانید با ثبت شغل و کسب و کار خود در این سامانه و معرفی آن در صفحه نخست گوگل به راحتی به مشتریان هدف خود معرفی شده و به راحتی در دسترس قرار بگیرید.

فواید ثبت شغل در گوگل

در عصر حاضر تکنولوژی و فناوری اطلاعات روز به روز در حال پیشرفت می باشد. و به طور گسترده ابعاد مختلف زندگی بشر را در بر گرفته است. استفاده از اینترنت و گوشی های همراه هوشمند به طرز چشم گیری گسترش یافته است. و عموم افراد از پیر و جوان بهره زیادی از این ابزارهای ارتباطی می برند. این روزها کمتر کسی از طریق سامانه های مخابراتی یا شیوه های سنتی اقدام به دریافت اطلاعات ارتباطی با کسب و کار مورد نظر خود می نماید. با آشنایی افراد جامعه و همه گیری استفاده از اینترنت و گوشی های تلفن همراه، اگر کسی به دنبال اطلاعاتی از یک مجموعه باشد از طریق اینترنت و جستجو در گوگل اقدام می نماید. پیداست که ثبت مشاغل در گوگل و صفحه نخست آن تبلیغاتی مفید و کارآمد در جهت توسعه مشاغل خواهد بود.

شیوه های تبلیغات مشاغل

باید در نظر داشت که برای موفقیت کسب و کارمان نیازمند به استفاده از مدرن ترین متدهای تبلیغات هستیم. در عصری که تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت می باشد استفاده از متدهای سنتی تبلیغات چندان جوابگو نیست. و استفاده از این شیبوه های سنتی تبلیغات و معرفی مشاغل همچون تراکت و بنرهای تبلیغاتی تقریبا منسوخ شده هستند. از طرفی برای موفقیت و رشد کسب و کارهایمان نیاز داریم تا از طریق شیوه های نوین اقدام به معرفی آنها نماییم. امروزه گوگل به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرجع اطلاعات به خوبی جای خود را بین کاربران باز نموده است. و کمتر کسی است که با این موتور جستجو و فواید و کاربردهای آن آشنایی نداشته باشد. به این ترتیب ثبت مشاغل و کسب و کارها در گوگل این روزها به عنوان موثرترین روش تبلیغات شناخته می شود.

معرفی سامانه ثبت مشاغل

سامانه ثبت مشاغل، به عنوان نخستین و بزرگترین سامانه درج آگهی های شغلی در سراسر کشور شناخته می شود. هدفِ این سامانه معرفی کسب و کارها و مشاغل هموطنان عزیز به مشتریان و متعاقبا رونق کسب و کارهاست.
صاحبان کسب و کار می توانند به راحتی با ثبت آگهی ، مشخصات شغلی خود را در این سامانه درج نمایند. و از این طریق در معرض دید بگذارند تا مشتریان بتوانند به راحتی با آنها در ارتباط باشند. از طرفی این امکان برای کاربران فراهم شده است تا با جستجوی کسب و کار مورد نظر خود، بتوانند به راحتی، اطلاعات تماس کسب و کار های مختلف را به دست آورند.

روش ثبت در سامانه ثبت مشاغل

در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید جهت ثبت اطلاعات شغلی مجموعه خود می توانید به سایت سامانه ثبت مشاغل به آدرس www.sabtmashaghel.ir مراجعه کنید. از منوی بالای صفحه گزینه ثبت اطلاعات شغلی را انتخاب نمایید. در برگه باز شده اطلاعات زیر را وارد نمایید:

  • نام و نام خانوادگی
  • عنوان آگهی
  • توضیحات مورد نیاز جهت معرفی کسب و کار
  • تلفن همراه صاحب آگهی
  • آدرس ایمیل
  • استان
  • شهر
  • آدرس

در انتها گزینه ثبت آگهی را انتخاب نمایید. کارشناسان سامانه ثبت مشاغل پس از بررسی درخواست ثبت آگهی با شما تماس خواهند گرفت.

جهت معرفی کسب و کار خود و رونق آن همین حالا نسبت به درج آگهی اطلاعات شغلی خود در سامانه ثبت مشاغل اقدام نمایید.

ثبت نظر