چگونه کسب وکار سنتی را به کسب و کار مدرن تبدیل کنیم؟

با توجه به گسترش اینترنت. امروزه افراد بیشترین زمان خود را در فضای اینترنت سپری می کنند. بنابراین بهتر است برای پیشرفت در کسب و کار و افزایش درآمد، کسب وکار سنتی مان را به سوی کسب و کار مدرن ببریم.

با پیشرفت فضای مجازی اخیرا شغل های زیادی به دلیل ماندن در همان روش های کسب وکار سنتی سمت نابودی رفته اند و یا درآمد آنها بسیار پایین آمده است.

ولی با توجه به فراگیر شدن مشاغلی که در حوزه ی اینترنت فعالیت خود را آغاز کرده اند. با افزایش درآمد چشمگیری روبرو شده اند.
بنابراین امروزه بهترین راه برای افزایش درآمد استفاده از روش های کسب و کار مدرن در کنار روش های قدیمی می باشد.

از این رو این بار در سامانه ثبت مشاغل میخواهیم چندین روش ِ تبدیل کسب وکار سنتی به مدرن را به شما آموزش دهم . با ما همرا باشید:

  1. استفاده از شبکه های اجتماعی: حضور پررنگ در فضای مجازی برای هر کسب وکاری ضروری است .حتما کسب و کارتان را در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام معرفی کنید. کسب درآمد از اینستاگرام کاملا حقیقی و اثبات شده می باشد، پس اینستاگرام را نادیده نگیرید.
  2. داشتن وب سایت: سعی کنید یک وب سایت برای معرف محصولات و خدمات تان ایجاد کنید. ضمنا روی طرح ظاهر سایت به خوبی کار کنید ، چرا که سایت شما مانند ویترین مغازه تان میماند.
  3. داشتن پنل پیامکی: سعی کنید از پنل پیامکی برای تعامل با مشتری استفاده کنید. مثلا از طریق پیامک مشتریان را از تخفیف های جدید باخبر کنید.
  4. درج اطلاعات شغلی در دایرکتوری ها : سعی کنید در یکی از سایت های ثبت اطلاعات شغلی ،مثل سامانه ثبت مشاغل اطلاعات شغلی تان را ثبت کنید. تا مشتریان بتوانند با سرچ عنوانِ کاریتان ، شما را به راحتی پیدا کنند.

نتیجه گیری:

یادتان باشد که قرار نیست همۀ تغییرات را یک یکجا ایجاد کنید . اگر برای تبدیل کسب­ و کارسنتی به دیجیتال آمادگی­ های لازم را ندارید و همچنان به مشورت و آموزش احتیاج دارید، میتوانید از سایت های آموزشی رایگان که در این زمینه فعالیت دارند بهره بگیرید و تغییرات را به تدریج و مرحله به مرحله اجرا کنید.

ثبت نظر