کارتن سازی و تولید انواع کارتن های سه لایه

کارتن سازی در هشتگرد

کارتن سازی و تولید انواع کارتن های سه لایه، کارتن سازی ، فروش ، تولید و چاپ انواع کارتن ۳ لایه و پنج لایه و جعبه های مقوایی و کارتن های لمینتی با قیمت مناسب در سریع ترین زمان ممکن .
طراحی و خدمات پیش از چاپ کارتن ۳ لایه و پنج لایه همچنین کلیه خدمات بسته بندی جعبه و کارتن، کارتن سازی ، تولید انواع کارتن های سه لایه

فیدار پک آراد:

کارتن سازی فیدار آراد فرهمند تولید کننده انواع کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، انواع کارتن های موادغذایی، کارتن لمینتی، کارتن صادراتی و جعبه صنعتی با بهره مندی از دستگاه های تمام اتوماتیک از سال ۱۳۸۹ با هدف تولید انواع بسته بندی های کارتنی با کیفیتی مرغوب کار خود را آغاز کرده و تا کنون با بیش از صد برند معروف از ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس مشغول به همکاری می باشد. استفاده از تکنولوژی به روز دنیا در ساخت انواع کارتن و استفاده از تخصص متخصصینی که سال هاست در زمینه کارتن سازی مشغول به فعالیت می باشند از ویژگی های مجموعه کارتن سازی فیدار آراد فرهمند می باشد. شما می توانید با بهره گیری از تخصص ما با خیالی آسوده کالاهای مورد نظر خود را با کارتن های استاندارد تولیدی توسط ما بسته بندی کرده و در اختیار مشتری خود قرار دهید. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت مشتریان از کیفیت انواع کارتن و ارائه کارتن با قیمتی مناسب است.


۰۹۱۲۰۵۶۲۷۷۵
۰۹۱۲۰۴۶۶۸۳۱

فیدار پک آراد

۰۹۱۲۰۵۶۲۷۷۵ – ۰۹۱۲۰۴۶۶۸۳۱

آدرس: شهر صنعتی البرز خ ابن سینا

آدرس ۲: هشتگرد خیابان امام خمینی – بعد از میدان دخانیات – مجتمع آنا ط ۴ واحد ۹

مشاهده وبسایت

ثبت مشاغل در البرز، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرد.

نظرات کاربران
ثبت نظر