چاپ لیبل پشت چسبدار در چاپخانه سورن

چاپ لیبل پشت چسبدار و چاپ برچسب در تهران

چاپ لیبل پشت چسبدار در چاپخانه سورن ، به طور کلی برای معرفی هر محصولی نیاز به یک لیبل داریم .لیبل ها بنا به بسته بندی که میخواهند روی آن قرار بگیرند به چند دسته تقسیم بندی می شوند که شامل موارد زیر می شوند:

چاپ لیبل پشت چسبدار مخصوص قوطی

چاپ لیبل پشت چسبدار مخصوص قوطی ، لیبل های مخصوص ظروف شیشه ای ، لیبل مخصوص کارتن ، لیبل های مخصوص بارکد و غیره…که هر کدام با توجه به جنس بسته ای که میخواهند روی آن بچسبند یا درج شوند،طراحی خاص و ویژه ای دارند و در رنگ بندی آنها باید دقت کرد.

چرا که در چاپ لیبل و چاپ برچسب و سپس مصرف آنها ، رنگ ها ممکن است بر اثر رفلکس نور و یا جنس ظرف تغییر کوچکی داشته باشد. اینجاست که بحث طراحی تخصصی لیبل و در کنار آن چاپ لیبل پیش می آید که باید به صورت حرفه ای و متبحرانه انجام شود.

علاوه بر اینها استفاده دیگری که از لیبل می کنند این است که برای جداسازی یسته بندی هایی که نیاز به درج بارکد دارند از سیستم لیبل زنی استفاده می شود تا بتوانند بر اساس لیبل ها، کالا ها را به بهترین نحو چیدمان در انبار نگهداری کنند.

در واقع لیبل باید به شکلی طراحی شود که تمامی مشخصه های شما و کسب و کارتان را شامل شود و مشتری با دیدن لیبل بتواند به تمام اهداف شما و کمپانی تان پی ببرد. یک لیبل حرفه ای باید طوری طراحی شود که تمام ارزش های سازمانی را به گونه ای در خود داشته باشد و بتواند در یک نگاه تمام اهداف را به مخاطب منتقل کند.

در دنیای امروزه ، لیبل یا برچسب نوعی رسانه سراسری به حساب می آید که میتواند اطلاعات کلی را بین مخاطبان به اشتراک بگذارد. برای اطلاع از لیست قیمت چاپ ما و تعرفه طراحی و چاپ لیبل با شماره های درج شده در قسمت تماس چاپ سورن با ما تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت وارد شوید. ثبت مشاغل در تهران

چاپ سورن:
۰۹۱۲۵۷۰۴۱۶۳/۰۲۱۳۳۹۳۴۱۸۲/۰۲۱۳۳۵۷۰۳۷۸

چاپ سورن

۰۹۱۲۵۷۰۴۱۶۳ – ۰۲۱۳۳۹۳۴۱۸۲ – ۰۲۱۳۳۵۷۰۳۷۸

آدرس: میدان بهارستان،خ ظهیرالاسلام،چهارراه آزادیخواه،چاپ سورن

آدرس ۳: برای اطلاعات بیشتر وارد سایت شوید

www.sorenprinting.com

نظرات کاربران
ثبت نظر