واردات چوب روسی عشرتی در آستارا

درباره ی مجموعه واردات چوب روسی عشرتی:

در واردات چوب عشرتی به مدیریت جناب آقای عادل عشرتی شما می توانید چوب های وارداتی روسی و گرجستانی را با بابالاترین کیفیت ممکن و مرغوب ترین و مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کنید.

همانطور که میدانید واردات چوب از روسیه و گرجستان به دلیل این که از نظر موقیت جغرافیایی به ایران نزدیک می باشند، انجام می شود و همچنین درختان موجود در ایران، کفاف بازار داخلی در ایران را نمی دهد، به این دلیل واردات چوب از کشور روسیه و گرجستان انجام می شود.

چوب های وارداتی زیادی از روسیه و گرجستان وارد ایران می شود که پر طرفدار ترین  و با کیفیت ترین آن ها چوب های یولکا و ساسنا از روسیه و راش از گرجستان می باشد.

بهترین چوب های وارداتی از گرجستان و روسیه:

  • یولکا: به یولکا، نوئل هم می گویند، چوب یولکا از تنه درختان همیشه سبز که برگ هایی به شکل سوزنی دارند گرفته می شود. این چوب به رنگ روشن با بافتی درشت است و با وجود این که چوب نرمی است، بسیار محکم و مقاوم می باشد. از این چوب برای ساخت دکوراسیون داخلی و مصالح چوبی ساختمانی استفاده می کنند.
  • ساسنا: از درخت های کاج تهیه می شودو به دلیل نرم بودن آن و قیمت مناسب  در مصنوعات چوبی مثل الیاف سازی , MDF، تخته سه لایه، نئوپان، استفاده می شود.
  • راش: این چوب از درختانی با برگ های پهن تهیه می شود و جز چوب های نیمه سنگین محسوب می شود.و دارای بافتی همگن و مقاوم است. چوب راش دارای نقوش طبیعی و بسیار زیبا می باشد که به همین دلیل در صنعت مبل سازی و دکوراسیون داخلی، میز و صندلی و وسایل منزل از آن استفاده می شود.

برای تهیه و  چوب های ساسنا، یولکا و راش، می توانید با  واردات چوب روسی عشرتی در استان گیلان از طریق شماره های درج شده در آگهی تماس حاصل نمایید.

و یا از طریق دایرکت در اینستاگرام پیام بگذارید.


نمونه عکس چوب های وارداتی را می توانید در قسمت پایین مشاهده کنید.

گالری تصاویر

نظرات کاربران
ثبت نظر