مجتمع اپارتمان در سرخرود با سند کیوان فراست

مجتمع اپارتمان در سرخرود با سند کیوان فراست

کد ملک:N-498
در ساحل دریای شهر سرخرود، آپارتمان های متعددی ساخته شده که به علت نزدیکی به دریا، داشتن دید وسیع از چشم انداز وسیع، و مهمتر از همه قیمت مناسب تری که نسبت به ویلاهای مستقل دارند، میتوانند برای برخی از کسانی که با زندگی آپارتمانی راحتند، انتخاب بسیار مناسب تری باشد تا یک ویلا.

این واحد فروشی مور نظر ما، در طبقه آخر یک اپارتمان ۸ طبقه، در فاصله ناچیز ۳۰ متری از دریا قرار گرفته که از سمت ساحل دریا، پلاک دوم به حساب می آید. این فاصله کم، و اینکه این واحد در طبقه آخر واقع شده است، یک دید فراخ و فوق العاده از دریا و افق آن برای ساکنین به همراه می آورد که چه از روی تراس و چه از داخل خانه قابل مشاهده است، این دید عالی را میتوانید در تصاویر درج شده از آپارتمان ببینید. فاصله آپارتمان تا جاده ۵۰۰ متر است، همان طور که میبینید از این منطقه میتوان دسترسی بی دردسری هم به دریا و هم به جاده اصلی داشت
متراژ بنا واحد ۲۱۰ است، که متراژ وسیعی برای یک واحد آپارتمان به حساب می آید. این موضوع باعث شده تا واحد دارای یک سالن بزرگ و تراس بزرگ باشد. کل اتاق های ساختمان ۳ عدد است که به همراه آشپزخانه و سالن، کف تمامی آن ها سرامیک کاری شده است و سقف آن ها با طرح چوب کار شده است، همچنی در گوشه سالن خوبه، شومینه بزرگی تعبیه شده است.

قیمت کل این واحد، معادل ۶۲۰ میلیون تومان است که به همراه سند مالکیت تک برگ، پروانه ساخت و پایان کار به علاقه مندان خرید به واحد های آپارتمانی چسبیده به ساحل دریا، از طریق نمایندگان ویلا شمال جهان در شهر سرخرود عرضه خواهد شد.
((جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و خرید این ملک در شمال مازندران با شماره (۰۹۱۱۲۲۱۶۸۳۴ فراست) تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات جامع تری بدست آورید.))

آدرس:

شهر زیبای توریستی تفریحی سرخرود

نظرات کاربران
ثبت نظر