لنت برنزی صنعتی

لنت برنزی صنعتی ، کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین با بیش از ۴۰ سال سابقه برای انواع وسایل نقلیه و ماشین آلات صنعتی . ترمز ماشین اولین و بزرگترین تولید کننده و کارخانه تولید لنت برنزی در ایران .

ویژگی های لنت برنزی تولیدی کارخانه صنعتی ترمز ماشین:

  •  بهترین کارکرد در تمامی شرایط
  •  دارای مقاومت بالا
  • بهترین جایگزین برای لنت های زینتری

یکی از انواع لنت های تولیدی مجموعه ترمز ماشین، لنت های برنزی است که جایگزین مناسبی برای لنت های زینتری می باشد. کارکرد و مقاومت بالای این لنت های برنزی موجب گردیده تا بسیاری از صنایع نظیر صنایع کشتیرانی، ماشین آلات حفاری، ماشین آلات راهسازی و… از این نوع لنت برای تولید محصولات خود استفاده نمایند.
کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین به عنوان تنها تولیدکننده لنت های برنزی در ایران، اعلام می دارد که آماده پذیرش سفارش تولید هر نوع لنت برنزی در بالاترین کیفیت و هم تراز با استانداردهای بین المللی میباشد.
اطلاعات تماس ترمز ماشین : ۰۹۱۲۱۰۸۱۷۳۸ – ۳۳۹۰۴۵۰۹ – ۰۲۱-۳۳۹۰۶۳۲۶
تولید انواع لنت برنزی ، لنت بافته ای ، لنت شناور دریایی – لنت گرافیتی توسط ترمز ماشین با بالاترین کیفیت و در رقابت با برندهای اروپایی و آمریکایی صورت می پذیرد . ۴۰ سال تولید مستمر و بدون توقف متضمن کیفیت محصولات تولیدی ترمز ماشین می باشد .لنت ترمز صنعتی ،لنت کلاچ صنعتی ، لنت ماشینهای صنعتی ، لنت شناور صنعتی ، لنت پرس ضربه ای ، لنت استوک


کارخانه ترمزماشین:
۰۹۱۹۱۰۸۳۸۴۹/۰۲۱۳۳۹۰۴۵۰۹/۰۲۱۳۳۹۰۶۳۲۶

کارخانه ترمزماشین

۰۹۱۹۱۰۸۳۸۴۹ – ۰۲۱۳۳۹۰۴۵۰۹ – ۰۲۱۳۳۹۰۶۳۲۶

کارخانه:
تهران اتوبان قم ۵ کیلومتر بعد از فرودگاه امام خمینی بطرف حسن آباد شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بوستان انتهای گلبن ۱۴

دفتر مرکزی:
تهران . خیابان اکباتان . کوچه نفیسی، پاساژ توحید، شماره ۱۵

مشاهده وبسایت


کسب و کار مختلف در تهران را می توانید در قسمت ثبت مشاغل در تهران مشاهده کنید.

دسته ها: خدمات خودرو
نظرات کاربران
ثبت نظر