فروش ژرمن شپهرد شولاین در البرز

فروش ژرمن شپهرد شولاین در البرز، بطور خلاصه از حدود سال ۱۹۷۰ به بعد نسلی از این نژاد متمایز و توسعه یافت که استانداردهایی فراتر از استانداردهای مورد قبول FCI دارا بود و ترکیبی از بهترین قابلیتها و زیباترین خصوصیات ظاهری در نژاد جرمن شپرد بود . در واقع انجمن جهانی جرمن شپرد که از دهه ها قبل وظیفه کنترل و ثبت سگهای این نژاد را در دنیا به عهده داشت از حدود ۳۰ سال قبل روی این زیر مجموعه خاص متمرکز گردیده است . سگهای پلیس ، امداد و غیره از دسته استاندارد هستند و از جرمن شپهردهای شولاین(مخصوص نمایش) برای نصارف کاری استفاده نمیشود و اصطلاحاً به این دسته از سگها work dog گفته میشود.

ژرمن شپرد شولاین:

  • از ۴۵ روزه تا دوسال نیمه
  • همه با گارانتی اصالت کتبی
  • از پدر مادری اصیل و زیبا

خصوصیات این نوع جرمن شپرد که مورد تائید FCI نیز میباشد در مقایسه با جرمن شپرد استاندارد دارای تفاوتهای زیر میباشد :

ظاهر زیباتری از جرمنهای استاندارد دارند . رنگ آنها عمدتاً قرمز – سیاه است .

شیب کمر ( ناحیه لگن ) این گروه بین ۲۳ – ۲۷ درجه است در حالیکه این مشخصه در جرمن شپردهای استاندارد ۱۵ – ۲۳ است که رقم مورد تائید FCI نیز همین ۱۵ – ۲۳ است . در واقع در جرمنهای شپردهای شولاین تواناییهای حرکتی به دلیل فوق ، قربانی زیبایی گردیده است .

فروش ژرمن شپهرد شولاین در البرز

جرمنهای شو لاین از نظر قابلتهای آموزشی و تعلیم پذیری ( نه هوش ) از نوع استاندارد تا حدی برتر میباشد و گویا مستعد گذراندن انواع دوره های گارد – کشف مواد منفجره و مخدر – زنده یابی و … میباشد . در واقع کسب موفقیت آمیز دوره های فوق و اخذ مدارک مربوطه ، به اندازه داشتن خصوصیات ظاهری فوق اهمیت داشته و موید مهمترین شاخصه اختصاصی این گروه میباشد ( قابلتهای تعلیم پذیری برتر ) . به روایت دیگر خشونت ذاتی این نوع جرمن شپرد از نوع استاندارد کمی کمتر است یا در واقع خشونتش را در راستای تعالیم دوره های گارد بکار میبرد ، لذا گاهی با هوشتر به نظر میرسد ولی در واقع تعلیم یافته تر است و نه باهوشتر . ضمنا قیمت و ارزش این سگها با اخذ مدارک فوق به شدت افزایش می یابند .

طباطبایی

محمد رضا طباطبایی:۰۹۱۲۸۹۲۴۱۳۱

محمد رضا طباطبایی۰۹۱۲۸۹۲۴۱۳۱


 

کسب و کار مختلف در البرز را می توانید در قسمت بانک اطلاعاتی البرز مشاهده کنید.

دسته ها: پت شاپ , حیوانات
نظرات کاربران
ثبت نظر