فروش سرو موتور B2 و A2 دلتا

فروش سرو موتور B2 و A2 دلتا

فروش سرو موتور B2 و A2 دلتا،  سرو موتور دستگاه کوچکی است که یک شفت خروجی دارد. این محور قادر است تا در یک موقعیت و زاویه ای خاص با ارسال سیگنال انکودر قرار گیرد. در واقع چگونگی حرکت و موقعیت های زاویه ای این محور خروجی توسط دسته ای از سیگنالهای اینکودر که برای سیم کنترل آن تعریف گردیده است کنترل می شود. برای طول مدت زمانیکه یک سیگنال فعال بوده و یک پالس برروی خط ورودی آن قرار دارد این محور خروجی در موقعیت خاص زاویه ای که مختص آن سیگنال است قرار می گیرد و با تغییر سیگنال انکودر موقعیت زاویه ای تغییر می کند.

فروشگاه اینترنتی اتوماسیون ۲۴ بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی برق صنعتی در ایران ، با گسترهای از معتبر ترین ومتنوع ترین برند ها دراین حوزه برای تمامی فعالان در این صنعت ، «تجربهی لذتبخش یک خرید اینترنتی با کمال اطمینان» را تداعی میکند.«ارائه مشاوره قبل از فروش»، «ارسال سریع»،«تضمین اصل بودن کالا» و «ضمانت بهترین قیمت» چهار اصل اولیه است که اتوماسیون ۲۴ از نخستین روز تاسیس سعی نموده به آن پایبند باشد و با رعایت این اصول، هرسال افق های تازهای در فروش کالا و خدمات، به دایرهی فعالیت خود افزوده است.

فروشگاه اینترنتی اتوماسیون ۲۴:

گستره ای از محصولات در زمینه اتوماسیون،الکترومکانیکال انواع سنسور وچشم نوری،تجهیزات اندازه گیری ،سیمو کابل وتجهیزات جانبی تابلو برق در معتبر ترین برندهای صنعت برق شامل:
اشنایدر الکتریک، آتونیکس، LS ، دلتا،لواتو، رعد، فیندر،فراکوه، ETI ،هیوندا،ABB،هیوکی، کیوریتسو،مستچ، شیوا امواج،تبن ،هاگلروسایر شرکت ها مورد اعتماد در این حوزه.
فروشگاه اینترنتی اتوماسیون ۲۴ www.automation24.ir با ارسال رایگان محصولات در زمینه برق صنعتی، اتوماسیون صنعتی و لوازم اندازه گیری به تمام نقاط کشور ۲۴ ساعته در خدمت شماست.
شما می توانید جهت آشنایی بیشتربا محصولات ونحوه عملکرد آنها و همچنین ارائه نقطه نظرات و بررسی های تکمیلی قبل از خرید خود به فروشگاه اینترنتی اتوماسیون ۲۴ مراجعه نموده و در قسمت های مختلف سایت به تبادل نظر بپردازید.


فروشگاه اینترنتی اتوماسیون ۲۴:
۰۲۵۳۶۶۱۳۴۴۴/۰۹۱۰۴۶۴۶۵۷۶/۰۲۵۳۶۶۱۵۴۴۴

فروشگاه اینترنتی اتوماسیون ۲۴

۰۲۵۳۶۶۱۳۴۴۴ – ۰۹۱۰۴۶۴۶۵۷۶ – ۰۲۵۳۶۶۱۵۴۴۴

آدرس:قم بلوار شهید بهشتی پلاک ۶۷

مشاهده وبسایت


اگر می خواهید کسب و کار خود را در سامانه ثبت مشاغل ثبت کنید به قسمت ثبت آگهی مراجعه کنید

دسته ها: الکترونیک
نظرات کاربران
ثبت نظر