فروش اپیلاتور ۴ کاره شارژی فروشگاه فردیس

فروش و پخش اپیلاتور ۴ کاره شارژی

فروش اپیلاتور ۴ کاره شارژی فروشگاه فردیس، اپیلاتور ۴ کاره شارژی | پخش لوازم آرایشگاهی | تک و عمده، دستگاه اپیلیدی ۴ کاره براون مدل ۲۶۹۹ یکی از دستگاه های پر کاربرد و پرطرفدار می باشد .
این دستگاه اپیلیدی ۴ کاره دارای ۲ سرعت متفاوت می باشد . با تنظیم دور موتور شما میتوانید سرعت کار با دستگاه را در دو حالت آرام و چرخش سریع انتخاب نمایید. دستگاه ، یک چراغ ال ای دی قوی دارد که با روشن کردن اپیلاتور ریزترین موها را نیز نمایان میسازد. اپیلاتور مدل ۲۶۹۹ مجهز به سیستم سافت لیفت است که برای بلند کردن موهای خوابیده شده روی پوست و اصلاح آنها طراحی گردیده تا دقیق ترین اصلاح را انجام دهد .
۲۴ عدد موچین بر روی سری این دستگاه تعبیه شده که می تواند در هر لحظه تعداد زیادی مو را برداشته و با سرعت عملیات اصلاح را انجام دهد. این دستگاه همچنین دارای یک سری اصلاح شیور می باشد .

این سری شیور همانند یک ریش تراش مردانه می باشد . شما اگر نقاطی از بدن را به علت ایجاد درد نمی توانید به وسیله دستگاه اپیلیدی پاکسازی کنید و یا برای صرفه جویی در هزینه ها میخواهید دستگاهی مشترک با همسرتان داشته باشید ، می توانید با این سری مخصوص ، همانند یک ریش تراش بدون درد و به صورت کامل موها را از روی پوست بردارید. این موزن قوی به خوبی می تواند موها را از انتها مانند تیغ اصلاح نماید.

اپیلاتور ۴ کاره شارژی

همچنین در کنار این قطعه ، ۲ عدد سری برای پاکسازی کف پا وجود دارد که به کمک آنها میتوانید سلول های مرده موجود در کف پا را ساییده بعنوان سنگ پای برقی نیز از آن استفاده نمایید . این سری ها یکی دارای سوهان نرم و دیگری دارای سوهان زبر میباشد که برای راحتی کاربر و پاکسازی عمیق پا نیازها را کاملا برآورده میسازد.
موتور قدرتمندی که در دستگاه اپیلاتور مدل ۲۶۹۹ مورد استفاده قرار گرفته خیال شما را تا سالیان دور راحت کرده است همچنین سیستم شارژی این اپیلاتور باعث شده تا کار اصلاح موهای زاید با آرامش کامل و در همه جا قابل انجام باشد حتی در مسافرت و زمانی که جریان برق در دسترس نباشد.
تمامی سری های موجود در دستگاه قابل شستشو و استفاده مشترک میباشند
اپیلاتور ۴ کاره شارژی

فروشگاه فردیس:
۰۹۹۰۹۵۰۸۱۰۰/۰۹۰۱۳۱۰۱۳۶۹

فروشگاه فردیس

۰۹۹۰۹۵۰۸۱۰۰ – ۰۹۰۱۳۱۰۱۳۶۹

آدرس:تهران تهرانپارس

مشاهده وبسایت


کسب و کار مختلف در تهران را می توانید در قسمت بانک اطلاعاتی تهران مشاهده کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر