فروش آرامنشین و بینبگ

آرامنشین و بینبگ

فروش آرامنشین و بینبگ، این مدلو بفرست با تلگرام برای ما۰۹۳۳۱۱۵۵۴۵۹، رنگ پارچه میفرستیم انتخاب کن،و یه هفته بعد درب منزل تحویل بگیر،،،
محصولات ما به هیچ وجه از یونولیت استفاده نشده زیرا یونولیت بسیار سریع افت می کنه و از بین میره خیلی توجه کنید داخل بین بگ از یونولیت استفاده نمیکنند.
راستی آرامنشین و بین بگ دیگه فقط برای قشنگی خونه نیست قسمتی از راحتی و سلامتیت به حساب میاد .
یه سری به سایت ما بزنین پراز محصولات لوکس و لاکشری
Www.VillaMobl.com

آرامنشین

🌹میزوصندلی مدل بامبو از جنس فلز آهنی با رنگ کوره ای استاتیک و میز شیشه ای و از مدل های با بسیار شیک و زیبا بوده که تشک نرم و راحت از جنس پارچه شمعی و ویسکوز در داخل آن قرار دارد. 🌻رنگ بدنه کوره ای الکترواستاتیک بوده و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می گردد. تشک های آن یک تکه بوده و در رنگهای موردنظر شما دوخته و ارائه می گردد. این مدل قطر میز ۱۰۰ دارد. این مدل لمی راحتی داشته و لمی آن نه زیاد به عقب و نه زیاد به جلو می باشد. بیاد داشته باشید که در نگهداری مبلمان فضای باز هرچقدر دقت کنید طول عمر آن افزایش می یابد. ⚘به طور مثال زمان بارندگی حتی المقدور مبل را در جای مسقف قرار داده و یا روی آن نایلون بکشید تا در ارتباط مستقیم با آب و باران و برف نباشد چرا که بعضی از اتصالات به علت فاصله کمی که دارد رنگ به خوبی نگرفته و ممکن است روی کار تاثیر بگذارد ازین رو شرایط نگهداری تاثیر بسزایی در طول عمر مبلمان باغی دارد.

ویلا مبل:۰۹۱۲۰۱۲۰۴۵۹

ویلا مبل۰۹۱۲۰۱۲۰۴۵۹


کسب و کار مختلف درشهر تهران  را می توانید در قسمت  بانک اطلاعاتی تهران  مشاهده کنید.


مشاهده وبسایت

نظرات کاربران
ثبت نظر