فروشنده کامفور خوراکی و دارویی

کاربردها و ویژگی های کافور

فروشنده کامفور خوراکی و دارویی، کامفور متعلق به گروهی از ترکیبات ارگانیک است که ساختار و واکنش های خاص آن از مسائل مهم شیمی آلی قرن نوزدهم بود. و نقطه ذوب آن حدود ۱۷۸ تا ۱۷۹ درجه سانتی گراد (۳۵۲ تا ۳۵۴ درجه فارنهایت)هست و دارای فرمول مولکولی C10H16O است.

کامفور یک راه درمان قدیمی است که به خوبی شناخته شده است و معمولا مورد استفاده قرار می گیرد.

مردم برای رفع درد و کاهش خارش، کافور را به صورت موضعی روی پوست قرار می دهند. همچنین برای درمان قارچ، زگیل، نیش حشرات، زخم های سرد، هموروئید و استئو آرتریت مورد استفاده قرار می گیرد.

بعضی افراد کافور را جهت جلوگیری از سرفه کردن، برای درمان عفونت های تنفسی، برای درمان فشار خون پایین که در هنگام ایستادن اتفاق می افتد و برای گاز روده (نفخ شکم) استفاده می کنند. کارشناسان در مورد انجام این کار هشدار می دهند، زیرا هنگام مصرف کافور می تواند عوارض جانبی جدی، حتی مرگ را ایجاد کند.
کافور (کامفور) که یک ترکیب آلی دارای بوی تند فرار با رنگ سفید است که از صمغ درختی بنام درخت کافور تهیه می شود و از دوران باستان در ایران به عنوان ماده معطر و جهت ضد عفونی کننده استفاده می شد. درخت کامفور حدودا تا ۲۵–۳۰ متر رشد میکند و صمغ کافور در اکثر نقاط آن یافت میشود. درخت کافور معمولا در کشورهای ژاپن، ویتنام و اندونزی رشد می کند. خواص تخریب فواید دارویی کافور بعدا در دوره اسلامی کشف شد.

امروزه از کافور به عنوان نرمکننده نیترات سلولز و مومیایی و همچنین در آتش بازی و داروسازی نیز استفاده میشود.

برخی از افراد از کافور موضعی برای درمان بیماری های تنفسی و درمان علائم بیماری قلبی استفاده می کنند.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که استفاده از کافور همراه با روغن کرچک و اکالیپتوس ممکن است به کاهش عوارض ناشی از نیش پشه کمک کند.
برای سفارش این محصول با کارمندان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید:
فروتن۰۳۱۹۵۰۲۳۷۱۱

فروتن:۰۹۱۲۴۸۵۰۵۰۸

فروتن۰۹۱۲۴۸۵۰۵۰۸

آدرس:اصفهان،تهران


کسب و کار مختلف در تهران را می توانید در قسمت بانک اطلاعاتی تهران مشاهده کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر