شرکت رهام صنعت آپادانا در اصفهان

شرکت رهام صنعت آپادانا در اصفهان

طراحی، نظارت، اجرا 

 

رهام صنعت آپادانا، فعال در زمینه پیمانکاری ساختمان یکی از برجسته ترین شرکت های فعال در سطح استان اصفهان می باشد. شرکت پیمانکاری رهام صنعت آپادانا با به کارگیری تخصصی ترین و حرفه ای ترین تیم پیمانکاری و به عنوان یک شرکت حقوقی صفر تا صد اجرای پروژه های ساختمانی را بر عهده می گیرد. و در نهایت یک پروژه حرفه ای، تخصصی و با کیفیت را به مشتریان عزیز تحویل می دهد.

به طور کلی آپادانا عملیات ساخت و ساز پروژه های مختلف را برنامه ریزی، مدیریت و اجرا می نماید. در واقع وظیفه تهیه مصالح اولیه، حمل و نقل در بخش‌های مختلف، مراحل ساخت و اجرای کامل پروژه طبق یک قرارداد رسمی و معتبر بر عهده شرکت ما خواهد بود. و مشتریان عزیز می توانند با خیال راحت اجرای پروژه های خود را به ما بسپارند.

رهام صنعت آپادانا در راستای هدف والای جلب رضایت حداکثری مشتریان، با تکیه بر دانش و فناوری روز دنیا جهت درخشیدن در سطح بین الملل تمام توان خود را بکار خواهد گرفت. رهام صنعت با تیم تخصصی، مهندسان با تجربه و تجهیزات مرتبط و حس مسئولیت‌پذیری و تعهد به تمام مفاد قرارداد سعی بر آن دارد تا پروژه های مشتریان عزیز را در زمان مناسب ، با بالاترین کیفیت تحویل داده و رضایت همه جانبه ای را از شما عزیزان دریافت نماید .

گالری تصاویر

نظرات کاربران
ثبت نظر