شانه های چوبی کیمیا در مشهد

خواص شانه ی چوبی:

همه ی ما سعی میکنیم بهترین مراقبت را از مو و پوست سر داشته باشیم. همانطور که میدانید استفاده از شانه علاوه بر این که برای مرتب کردن مو استفاده می شود. برای سلامت پوست سر و مو موثر است.

استفاده از شانه چوبی قدمت زیادی دارد و در گذشته شانه های چوبی بهترین وسیله برای حفظ سلامت مو بودند.

وقتی از شانه چوبی استفاده می شود، مانند یک طب سوزنی عمل میکند، حالا چگونه؟ مثلا وقتی با شانه چوبی شانه می کنید، فشار زیادی بر پوست سر وارد می شود که نقاط طب سوزنی را تحریک کرده و باعث ماساژ دادن پوست سر می شود، بنابراین گردش خون را در آن نقاط زیاد میکند و باعث رشد مجدد مو های از دست رفته می شود.

وقتی با شانه چوبی موهایتان را شانه می کنید، روغن یا چربی پوست سر به طور یکنواخت بر روی تار های مو پخش می شود، که  تغذیه رسانی به ساقه ی مو انجام می گیرد.

شانه چوبی علاوه بر این که ریزش مو ها را کاهش میدهد و از موخوره جلوگیری می کند بلکه باعث درخشندگی و زیبا به نظر رسیدن و حفظ سلامت مو می شود.

شانه چوبی با تغذیه سبوب و چربی پوست سر تاثیر خیلی خوبی در برطرف کردن آلودگی ها دارد و با استفاده از شانه چوبی فولیکول های مو تغذیه بیشتر و مناسبی دریافت می کنند.

بنابراین اگر سلامتی پوست سر و مو برای شما اهمیت دارد حتما یک شانه چوبی تهیه کنید و از این راه طبیعی برای سلامت پوست سر بهره مند شوید تا مو های سالم و درخشانی داشته باشید.

درباره شانه های چوبی کیمیا:

مجوعه تولیدی کیمیا با سال ها تجربه در زمینه محصولات چوبی و همچنین استفاده از نیرو های خبره و کاربلد توانایی تولید انواع شانه های چوبی با بهترین کیفیت و در طرح و رنگ بالا تولید می کند.

هدف از تولید شانه های چوبی در مجموعه تولیدی کیمیا  ارتقا سلامت پوست سر و حفظ زیبایی و درخشانی مو های شما عزیزان می باشد. ضمنا برای سفارش شانه های چوبی می توانید مدل مورد نظر تان را برای ما  ارسال کنید تا طبق سلیقه شما شانه ی مورد نظرتان طراحی شود.

نا گفته نماند که در کارگاه کیمیا، انواع اقسام لوازم چوبی، انواع جاسوییچی چوبی و تابلو هم تولید می شود.


خاصیت شانه چوبی به اختصار:

  • جلو گیری از موخوره
  • جلوگیری از ریزش
  • تقویت رشد مو
  • حفظ طراوت و شادابی
  • جلوگیری از شکنندگی مو
  • حفظ سلامت پوست سر
  • تغذیه رسانی به مو

نمونه کار های شانه های چوبی کیمیا در مشهد را می توانید در قسمت پایین مشاهده کنید

و همچنین پیج اینستاگرام کیمیا را دنبال کنید.

ثبت مشاغل در مشهد

گالری تصاویر

نظرات کاربران
ثبت نظر