سشوار پرومکس ۶۲۰۰

سشوار پرومکس ۶۲۰۰، سشوار پرومکس Promax مدل ۶۲۰۰ با توان ۲۰۰۰ وات و عملکرد بی صدا دارای وزنی سبک ، حرارتی مطلوب می باشد که با طراحی ارگونومیک بدنه دستگاه که جهت سهولت در استفاده طراحی شده توانسته است رضایت خاطر تمامی مصرف کنندگان را به خود جلب کند.
سشوار پرومکس ۶۲۰۰ دارای ۲ سرعت (متوسط ، زیاد) و دارای ۳ حالت کنترل حرارت ( ملایم ، گرم ، خیلی گرم) و همچنین دارای دکمه باد خنک می باشد که در تثیبت هرچه بهتر مو کاربرد ویژه ای دارد. همچنین سطحی پلاستیکی در کناره های این سشوار تعبیه شده که مانع از لغزش دستگاه روی سطح صاف می شود.
این دستگاه دارای ۲ فیلتر هوا می باشد که فیلتر درونی ثابت و فیلتر بیرونی قابل جا به جای است و توسط یک پنل آزاد کننده در پشت دستگاه به راحتی درب فیلتر باز می شود. درضمن این دستگاه دارای سری متمرکز کننده بسیار باریک می باشد که در جهت صاف کردن و خشک کردن مو از ریشه تا نوک مو استفاده می شود.

ویژگی های سشوار پرومکس ۶۲۰۰ :

سشوار پرومکس ۶۲۰۰،سشوار پرومکس Promax مدل ۶۲۰۰،یکی از ویژگی های این مدل وجود حالت خیلی گرم است . اگر چه حالت ثابتی برای باد سرد ندارد و برای استفاده از این دستگاه در حالت سرد ( بدون روشن بودن المنت ) بایستی کلید سرد در حین استفاده فشار داده شود اما در عوض دارای ۳ حالت گرما است حالت اول گرمای ملایم را ایجاد کرده ، حالت دوم گرمای بیشتر و حالت سوم باد بسیار گرم را از سشوار خارج می کند .
توان : ۲۰۰۰ وات – برق مصرفی : ۲۴۰-۲۲۰ ولت ، ۶۰-۵۰ هرتز – ۲ کنترل سرعت (متوسط ، زیاد) – ۳ حالت کنترل حرارت (ملایم ، گرم ، خیلی گرم ) – دارای دکمه باد خنک جهت تثبیت – ۲ راه فیلتر هوایی : درونی (ثابت ) بیرونی ( قابل جا به جا ) – عملکرد بی صدا – طراحی ارگونومیک – دارای سری متمرکز کننده – سطح پلاستیکی ضد لغزش در کناره های سشوار – حلقه آویزان کردن سشوار

فروش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی
جهت خرید عمده محصولات تماس بگیرید
دارای نمایندگی پخش در استان های گیلان و تهران
توجه داشته باشید در صورت خرید محصول و ارسال به شهرهای دارای نمایندگی شما محصول را در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل میگیرید
ارسال کالا در خرید های بیش از ۱۵۰ هزار تومان بصورت رایگان میباشد
شما کالا ها را در بسته بندی های اصل ( اوریجینال ) محصول از کارخانه و کاملا پلمپ تحویل میگیرید.
کلیه کالا ها دارای گارانتی میباشند و در صورت وجود هر گونه مشکل مبلغ عودت داده میشود .
خرید محصولات آرایشی دارای آفر ویژه میباشند

——————————
آدرس صفحه خرید: http://ibnst.com
شماره همراه : ۰۹۱۰۴۵۴۶۰۸۰
شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۴۸۳۵۶

فروشگاه فردیس:۰۹۹۰۹۵۰۸۱۰۰/۰۹۰۱۳۱۰۱۳۶۹

فروشگاه فردیس۰۹۹۰۹۵۰۸۱۰۰ – ۰۹۰۱۳۱۰۱۳۶۹

آدرس:تهران

مشاهده وبسایت


اگر می خواهید کسب و کار خود را در سامانه ثبت مشاغل ثبت کنید به قسمت ثبت آگهی مراجعه کنید

نظرات کاربران
ثبت نظر