سبد و جعبه های کشاورزی محمد رضارضایی

سبد و جعبه های کشاورزی

سبد و جعبه های کشاورزی محمد رضارضایی، این سبد پلاستیکی با ابعاد خارجی ۱۰*۱۳*۲۳ و ابعاد داخلی و وزن ۹۰g با نام سبد یک کیلویی و یا سبد ۱۰۰۰ صادراتی معروف است این سبد ۱ تا۲ کیلو استقامت بار دارد.

  • سبد و جعبه های کشاورزی کد k26
  • کد محصول:k26
  • نوع کالا: سبد کشاورزی
  • ابعاد خارجی: ۱۰*۱۳*۲۳
  • ابعاد داخلی:
  • وزن: ۹۰g
  • مقدار تحمل بار: ۱ الی ۲ کیلو
  • نوع مواد:پلی اتیلن سنگین

موارد استفاده : برای صادرات میوه های خاص به کشورهای اروپایی و آسیایی استفاده میگردد

ویژگی های محصول: این سبد درب توری شکلی بر روی خود دارد با پایه های بسیار قوی که از تغییر شکل دادن و شکستن در مسیر های طولانی جلوگیری میکند.

نام های دیگر محصول: با نام سبد یک کیلویی و یا سبد ۱۰۰۰ صادراتی معروف است

رنگ های متعارف:تعداد جایگیری در کانتینر: ۸۰۰۰عدد

شرکت تولیدی ری پلاستیک با بیش از ٣۵ سال سابقه در صنعت پلاستیک ایران به عنوان یکی از به روز ترین و بزرگترین تولید کنندگان جعبه های،مورد استفاده ی دام و طیور ، صنعتی ، مصارف خانگی ، حمل و نقل میوه و پالت های حمل و نقل شناخته شده است . تجهیز خطوط تولیدی ری پلاستیک ، به ماشین آلات مدرن تزریقات پلاستیک و بهره گیری از طراحی نوین قطعات پلاستیکی توانایی تولید،محصولات پلاستیکی با کیفیت بالا را برای ما به همراه داشته است.

رنگ های این محصول با سلیقه مشتری متفاوت می باشد.نوع مواد این سبد کوچک هم می تواند درجه ۱ (۱۰۰%) نو وهم درجه ۲ باشد اما این سبد با مواد نو شکیل تر است و محصول داخل را زیباتر میکند و در فروشگاه ها ومیدان و… توجه افراد را به خود جلب میکند.این سبد پلاستیکی عموما به دلیل کوچک بودن و ظاهر زیبایی که بعد از پر شدن میوه داخلش پیدا میکند برای صادرات میوه های خاص به کشورهای اروپایی و آسیایی استفاده میگردد و این سبد درب توری شکلی بر روی خود دارد با پایه های بسیار قوی که از تغییر شکل دادن و شکستن در مسیر های طولانی جلوگیری میکند.

محمد رضارضایی:۰۲۱۳۳۳۸۲۰۰۶

محمد رضارضایی۰۲۱۳۳۳۸۲۰۰۶

آدرس:تهران ، خیابان فدائیان اسلام ، نرسیده به پل سیمان ، خیابان سرزعیم ، فرعی اول ، پلاک۱۸، مشاهده وبسایت


کسب و کار مختلف در تهران  را می توانید در قسمت ثبت مشاغل در تهران  مشاهده کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر