مجموعه سالن های عقد ژابیز در شمال تهران خیابان دولت

مجموعه سالن های عقد ژابیز در شمال تهران خیابان دولت

مجموعه سالن‌های عقد و ازدواج ژابیز، با پنج سالن مجلل و باشکوه در نقاط مختلف تهران، میزبان مراسم عقد و ازدواج شما عروس و دامادهای عزیز است.

مجموعه سالن‌های عقد ژابیز باتجربه‌ای درخشان در زمینه‌ی مجالس عقد و ازدواج می‌کوشد تا خاطراتی رؤیایی و فراموش‌نشدنی برای شما عروس و دامادهای عزیز رقم بزند.

این مجموعه سالن‌ عقد، با برگزاری مراسم عقد در سالن‌های فوق لوکس همراه با تمامی امکانات پذیرایی و لوکیشن های فوق‌العاده میزبان لحظات ناب و خاص شما عروس و دامادهای عزیز است.

معرفی سالن‌های عقد و ازدواج ژابیز

۱-سالن عقد ژابیز

این سالن با ظرفیت ۴۰۰ نفر در شرایط عادی (۱۲۰ نفر در شرایط کرونایی)، برگزاری مجالس شما عروس و دامادهای عزیز را درنهایت کیفیت و رضایت عهده‌دار خواهد بود.

۲-سالن عقد ورسا

سالن عقد و ازدواج ورسا، یکی از سالن‌های این مجموعه است که با فضای باز و خارق‌العاده مراسم شمارا درنهایت جذابیت و خاطره‌انگیز پوشش خواهد داد. ظرفیت این سالن نیز (در روزهای عادی ۱۰۰نفر و در شرایط کرونایی ۶۰ نفر خواهد بود).

۳-سالن عقد دنیز

سالن عقد دنیز، نیز یکی از سالن‌های لوکس مجموعه عقد ژابیز است که باقیمت‌های مناسب در خدمت عروس و دامادهای عزیز است.

۴-سالن عقد الیزه

این سالن یکی دیگر از سالن‌های عقد و ازدواج مجلل و لوکس ژابیز است که چیدمانی سینمایی (کلیسایی) دارد.

۵-سالن عقد فضای باز

سالن عقد فضای باز، از سالن‌های متفاوت و خاص مجموعه ژابیز است که یک مراسم متفاوت و لوکس را در فضای باز با دید ۳۶۰ درجه از تمام شهر تهران و امکانات گرمایشی و سقف برقی برگزار خواهد کرد. با این سالن فضای باز یک تجربه متفاوت را خواهید داشت.

تخصص مجموعه سالن‌های عقد و ازدواج ژابیز، مهیاکردن تجربه یک روز خاص و متفاوت از هر آنچه تاکنون دیده و شنیده‌اید، برای شما عروس و دامادهای عزیز است.

 

نظرات کاربران
ثبت نظر