سالن عقد تشریفاتی نیاوران در تهران

سالن عقد تشریفاتی نیاوران در تهران

سالن عقد تشریفاتی در شمال (نیاوران) تهران

اولین و لوکس ترین عمارت عقد تهران با امکانات خاص پذیرایی و دکوراسیون فوق العاده، اگر به دنبال یک فضای کاملا لوکس برای برگزاری مراسم عقدتان هستید، حتما با سالن عقد تشریفاتی واقع در نیاوران برخورد می کنید.

سالن عقد تشریفاتی لوکس ترین دفتر ازدواج در تهران است که در واقع یک عمارت زیبا در نیاوران است. حیاط زیبای این مجموعه فضای بسیار مناسبی است.

برای عکس و فیلم عروس و دامادهای عزیز، سفره عقد این سالن تماما از جنس نقره است و این نکته باعث شده در اولین نگاه شما را مجذوب کند.
تجربه ۲۰ ساله مدیران این مجموعه در برگزاری مراسم عروسی و به کارگیری به روزترین دیزاین ها، فضای متفاوت از آنچه تاکنون دفتر ازدواج در ذهن متصور می شد ایجاد کرده است و سعی در این دارد که مراسم عقد کوچکتر از مراسم عروسی ولی با همان کیفیت گرم و صمیمی برگزار کند.

در این سالن امکان پذیرایی شام نیز فراهم است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آشپزخانه اختصاصی مجموعه تهیه می گردد. ساعت برگزاری مراسم عقد برخلاف سایر سالن های عقد کوتاه نیست و این امکات را فراهم می کند که عروس و دامادها عکس های فوق العاده ای در فضای حیاط و سالن به یادگار بگیرند و خاطره خوشی را از مراسم عقدشان به یادگار بگارند.

شماره تماس:

۰۹۱۲۸۰۰۰۱۹۱

۰۹۱۲۸۰۰۰۱۹۱

آدرس: تهران، نیاوران، خیابان فیضیه، سالن عقد تشریفاتی (حضور صرفا با وقت قبلی و هماهنگی امکان پذیر است)

 

نظرات کاربران
ثبت نظر