دیجی آهن غلامی در تهران

فروش انواع ورق سیاه، روغنی، گالوانیزه در تهران

دیجی آهن غلامی در تهران، با سال ها تجربه و داشتن تیم متخصص و حرفه ای در زمینه تولید و فروش انواع ورق سیاه، روغنی، گالوانیزه در تهران فعالیت دارد. از جمله از بهترین برند ها و تولید کننده های ورق آلات می توان از دیجی آهن غلامی نام برد.

فروش ورق گالوانیزه در تهران

ورق گالوانیزه چیست؟ همانطور که می دانید بزرگترین تهدید برای سازه های فلزی رطوبت می باشد. ساختمان های فلزی اصولا در برابر صدماتی مانند باران های سیل آسا مقاوم تر می باشد. اما اگر پوشش مناسبی نداشته باشند به مرور زمان باعث زنگ زدگی میشوند. ورق گالوانیزه یک پوششی است که از رسیدن رطوبت به لایه های زیرین آهن و فلز جلوگیری می کند. یک پوشش ورق گالوانیزه می تواند تا هفتاد سال بدون تعمیر و نگه داری دوام بیاورد و همچنین جایگزین مناسبی برای فولاد زد زنگ است.

مزایای استفاده از ورق گالوانیزه، عمر طولانی، قیمت به صرفه و مناسب و… می باشد.

فروش ورق سیاه در تهران

ورق فولادی چیست و چه کاربردی دارد؟ ورق های فولادی اصولا به دو روش نورد  سرد و گرم تهیه می شود. محصولاتی که به روش نورد گرم تهیه می شوند به صورت شیت و رول هستند که در کشتی سازی، تانکر سازی، مخازن و لوله های نفتی، گاردریل و تجهیزات ترافیکی استفاده می شوند.

فروش ورق روغنی در تهران

ورق روغنی که به آن  ورق سرد هم می گویند، توسط نورد سرد تولید می شود. که پس از تولید به دلیل جلوگیری از زنگ زدگی آن را روغن کاری میکنند. ورق روغنی به دلیل ظاهر زیبایی که دارد در بدنه خورو، تهیه ظروف، مصالح ساختمانی و.. استفاده می شود.

جهت تهیه انواع ورق سیاه، روغنی، گالوانیزه در تهران می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


ورق فروش انواع ورق اسپیره (درجه ۲)❌زیر قیمت بازار❌ 


لطفا پیج اینستاگرام دیجی آهن غلامی را فالو کنید.

 

نظرات کاربران
ثبت نظر