خرید و فروش ویلا زمین اپارتمان در سرخرود

خرید و فروش ویلا زمین اپارتمان در سرخرود، نمایی بسیار شیک و لاکچری به صورت مستقل داخل کوچه ای ویلایی نشین با بنایی نوساز ، دوبلکس و سند مالکیت تکبرگ در سرخرود شمال کشور ، استان مازندران واقع شده است.

خرید و فروش ویلا زمین اپارتمان

این ویلای مستقل با به کارگیری بهترین متریال روز ، طراحی داخلی خاص و بنایی به متراژ ۳۰۳ متر و در زمینی به متراژ ۲۱۰ متر با استخر ، جکوزی ، پارکینگ و تمام امکانات رفاهی به خریداران محترم ارایه می گردد. بنای ویلا دوبلکس بوده و دارای ۴ اتاق خواب با کف سرامیک می باشد. از تراس و روف گاردن زیبای ساختمان می توان چشم انداز عالی از مناظر اطراف ، جنگل و دشت دریافت کرد و حیاط آن با مسیر های سنگفرش شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و باصفا بسیار ماهرانه محوطه سازی شده است. ویلای شیک و مدرن از کلیه ی مستندات حقوقی شامل : سند مالکیت تکبرگ ، پایان کار و پروانه ساخت برخوردار می باشد. فاصله ی ویلای نوساز تا ساحل سرخرود ۱۵۰۰ متر و فاصله تا جاده ی اصلی سرخرود به سمت محمودآباد ۴۰۰ متر می باشد بنابراین ویلا با موقعیت مکانی بی نظیر دسترسی به مراکز خرید ، فروشگاه ها و ساحل دریای خزر را برای شما هموطنان عزیز فراهم آورده است.

این ویلای مستقل داخل کوچه ای ویلایی نشین با بنایی نوساز ، دوبلکس ، سند مالکیت تکبرگ و مجوز ساخت ، حیاطدار با پارکینگ ، استخر ، جکوزی ، تراس و روف گاردن با ویوی عالی به دشت و جنگل در محیطی کاملا تهرانی نشین در شهر توریستی سرخرود شمال کشور ، استان مازندران به مبلغ ۵/۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان به فروش می رسد که مناسب خرید ویلا در سرخرود می باشد. جهت مشاوره رایگان و خرید با شماره ی درج شده در سایتهای املاک جهان در استان مازندران شمال کشور شهرهای سرخرود محموداباد نوشهر رویان بابلسر ایزدشهر امل و چمستان و کلوده با مشاورین املاک جهان در تماس باشید .


کسب و کار مختلف در استان مازندران را می توانید در قسمت بانک اطلاعاتی مازندران مشاهده کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر