خرید انواع درب و حفاظ شاخ گوزنی از فورژمدرن

فورژمدرن

خرید انواع درب فرفورژه و حفاظ شاخ گوزنی از فورژمدرن، فروشگاه فورژ مدرن در آبان ماه سال ۱۳۹۰ با نام جهان ابزار بعنوان شعبه مرکزی جهان ابزار که بالای ۳۰ سال سابقه در زمی‌نه فروش فرفورژه –ابزارآلات و تجهیز قفسه‌های انباری و فروشگاهی را دارا بود تاسیس گردید ، بعد از گذشت ۲ سال در آذر ۱۳۹۲ فروشگاه فورژ مدرن با درک سریع وصحیح از نیاز روز مردم در زمینه ایمن سازی و زیبا سازی ساختمان‌ها (ویلا و آپارتمانهای نوساز و بازسازی شده) شروع به تولید، توزیع وفروش انواع حفاظ‌های شاخ گوزنی و نسل جدید درب‌های حیاطی CNC نمونده است، لازم به ذکر است این مجموعه در ۹ خرداد برای علاقمندان به طرح‌های کلاسیک، درب‌های فرفورژه‌ای که از پروفیل طرحدار و با کادری‌های آماده ساخته شده، رونمایی کرده و با استقبال بی نظیر شما عزیزان در این زمینه روبرو شده.

در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ این مجموعه نمایشگاهی و فروشگاهی شروع به دپوی عظیم شاخ گوزنی از تولیدی ۳ سهام دار خود نموده است. این دپو در فضای بالغ بر ۶۰۰ متر مربع در طبقه بالای فروشگاه، جهت فروش آنی به قیمت کل فروشی و ارسال سریع بارها با متراژ بالا در نظر گرفته شده است، لازم به ذکر است که دپوی خالص شاخ گوزنی این مجموعه در حال حاضر به بالای ۱۸۰۰ متر حفاظ قابل ارسال آنی افزایش یافته است.

خدمات فورژمدرن

مجموعه نمایشکاهی و فروشگاهی فورژ مدرن مفتخر بود در سال ۱۳۹۹ که بزرگترین تامین کننده حفاظ شاخ گوزنی در کل استان گیلان بوده و با فروش بیش از ۲۱۰۰۰ متر طول، رکورد دار فروش این محصول در استان گیلان بوده و در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ با فروش بیش از ۷۲۰۰ متر همچنان در صدر فروشندگان این محصول در استان گیلان و همچنین کشور می‌باشد و این مهم دستیافتنی نبود مگر با اعتماد و رضایتمندی شما عزیزان و مشتریان گرامی‌‌.

فروشگاه فورژ مدرن با ارائه درب‌های با کیفیت CNC در زمینه رنگ (کوره ای الکترواستاتیک) و همچنین برش‌های دقیق لیزری باعث شده محصولی کاملا متفاوت و متمایز از سایر همکاران محترم، به مشتریان عزیزمان ارائه دهد.

واحد پشتیبانی در فورژمدرن

کادر فروش فروشگاه فورژ مدرن همواره آماده است با ارائه مشاوره و راهنمایی شما عزیزان، انتخاب محصول مورد نظر را برای شما خوبان آسان کند، شما می‌توانید همیشه در تمامی‌‌ ساعات کاری فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید.

مزایای خرید سایت فروشگاهی فورژمدرن

لازم به ذکر است پاسخ به تمامی‌‌ سوالات، درخواست و راهنمایی شما عزیزان در تمامی‌‌ ساعات کاری فروشگاه، به تمامی‌‌ دفعات و مکرراً از وظایف ما بوده و انجام این خدمت، که در راستای آسایش و خرید امن و آسان برای شماست، افتخار ماست. ما برای راحتی کار شما عزیزان بعد از انتخاب و خرید کالای مورد نظرشما، ارسال به سراسر کشور با هماهنگی کامل با شما (توسط باربری یا ماشین دربستی به انتخاب شما) انجام خواهد شد.

ضمانت اصالت و کیفیت کالا در فورژمدرن

همراهان و مشتریان گرامی‌‌ فروشگاه ما و شما (فورژ مدرن) می‌توانند باخیالی آسوده، درب مورد نظر خود را از طریق سایت انتخاب نموده و پس از خرید آنلاین درب موجود، همکاران ما در قسمت خدمات، درب خریداری شده شما را، در کم‌ترین زمان بسته‌بندی کرده و برای ارسال به سمت شما آماده سازی می‌‌نمایند، لازم به ذکر هست هیچ هزینه اضافی بایت بسته بندی از مشتریان دریافت نشده و فقط هزینه حمل بار بعهده مشتریان محترم می‌باشد.

برای مشاهده و خرید محصولات فورژمدرن لطفا روی گزینه های موجود کلیک کنید: حفاظ شاخ گوزنی، درب فرفورژه، درب ضد سرقت

 

ثبت مشاغل در انزلی

ساعات کاری

۱۰ صبح الی ۶ عصر

۱۰ صبح الی ۶ عصر

۱۰ صبح الی ۶ عصر

۱۰ صبح الی ۶ عصر

۱۰ صبح الی ۶ عصر

۱۰ صبح الی ۶ عصر

جمعه تعطیل هستیم

نظرات کاربران
ثبت نظر