باغ تالار عقد و عروسی عمارت لوکس یلان در تهران

باغ تالار عقد و عروسی عمارت لوکس یلان در تهران

عمارت یلان به مدیریت آقایان مهندس اصغر یلان، مهدی یلان و مجید یلان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در صنعت تشریفات، برگزاری مراسمهای عروسی، سمینار، همایش و همچنین برگزاری مراسم های عقد و تولد با همدلی و هماهنگی و یاری خالق یکتا آغاز نمود و در حال حاضر نام یلان یکی از معتبرترین برندهای تشریفات عروسی می باشد.

عمارت یلان به مساحت یک هکتار و بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع بنا با تلفیقی از معماری ایرانی و اروپایی یکی از برترین عمارت های در حال حاضر می باشد.
عمارت یلان مفتخر است که به عنوان یکی از کاملترین مجموعه های پذیرایی تهران مجهز به مدرن ترین آشپرخانه صنعتی با کادری مجرب، کاملترین و به روز ترین تجهیزات به همراه گروه حرفه ای پذیرایی در رشته هتلداری در سطح بالا از لحاظ کیفیت و کمیت، پذیرای میهمانان شما خواهد بود.

این عمارت بی نظیر در بدو ورود با گنبد و ستون های بلند و خیره کننده، چشم هر بازدیدکننده ای را خیره می کند و با نقاشی های برگرفته از موزه های اروپایی لذت خاصی را برای شما به همراه خواهد داشت.

فضای داخلی و کلیه دیوارها و سقف تالار با گچ بری های اصیل ایرانی به کار دست استاد کاران معروف ایرانی مزین شده و استفاده از لوسترهای فرانسوی و ایتالیایی تلالو خاصی به گچ بری و پتینه کاری این عمارت می بخشد.

اتاق عقد در فضای دلنشین روی تراس و آلاچیق های سنگی داخل فضای سبز این عمارت را از دیگران متمایز می کند.

کافی شاپ مدرن با استفاده از تجهیزات خاص و معماری مراکشی با سرو انواع قهوه و شیک و دمنوش ها لحظاتی متفاوت را در طول مراسم برای میهمانان شما خواهد داشت.

 

نظرات کاربران
ثبت نظر