اسکلت فلزی جعفر نژاد در گیلان

درباره اسکلت فلزی جعفر نژاد :

اسکلت فلزی جعفر نژاد با سال ها تجربه در زمینه اسکلت بندی ساختمان و استفاده از تیم متخصص و استفاده از به روز ترین دستگاه های روز دنیا در زمینه اسکلت بندی ساختمان در استان گیلان فعالیت میکند.

اسکلت بندی ساختمان یک ساختار قالب دار است که اغلب برای ساخت سازه‌های چند طبقه استفاده می شود. در واقع اسکلت بندی پایه و اساس یک ساختمان است. سازندگان ساختمان همواره در ابتدای کار با چالش های انتخاب بهترین نوع اسکلت بندی مواجه می شوند. به طور کلی سه نوع اسکلت بندی داریم: اسکلت فلزی، اسکلت بتنی و اسکلت چوبی

انتخاب اسکلت بندی بسیار مهم است زیرا بعد از انجام کار امکان تغییر آن وجود ندارد بجر این که کاملا ساختمان تخریب شود. بنابراین برای انجام اسکلت بندی باید حتما از افراد خبره و کار بلد استفاده شود که ما به شما اسکلت بندی جعفر نژاد در گیلان را معرفی میکنیم.

شما می توانید با خیال راحت کار اسکلت بندی ساختمان تان را به ایشان بسپارید تا با خیال راحت این کار را برای شما انجام دهند. جهت اطلاع بیشتر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرد. و یا در واتس اپ پیام بگذارید.

تصاویر زیر به ترتیب پروژه های، اولی سوله قوسی شرکت مولدینگ، دومی پروژه ناجامسکن مهر، سومی مقاوم سازی تابلو لاهیجان وچهارمی بیمارستان صومعه سرا می باشد.

گالری تصاویر

نظرات کاربران
ثبت نظر