اتو گالری تاج در اردبیل

درباره اتو گالری تاج:

اتو گالری تاج در اردبیل به مدیریت آقای یونس القانی و آرمین ستاری با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش ماشین های ایرانی و خارجی مشغول به فعالیت می باشد. این اتو گالری ارائه دهنده انواع خودرو های لوکس و به روز دنیا می باشد.

همانطور که می دانید خرید خودرو و یا سپردن خورو برای فروش یکی از کار های بسیار پر دغدغه در دنیای امروز می باشد.

این که تنوع و کیفیت خودرو های موجود در یک نمایشگاه خودرو زیاد باشد و بهترین نوع خدمات به مشتریان ارائه شود بسیار حائز اهمیت است. اما شیوه درست ارائه خدمات به مشتریان باعث رضایتمندی مشتریان خواهد شد. ارائه تخصصی این نوع خدمات در نمایشگاه ماشین تاج باعث شده تا انجام امور اداری و اسنادی در کم ترین زمان ممکن برای خرید و فروش ماشین انجام شود.

شما برای خرید خودرو می توانید مشخصات و سلیقه تان را با نیرو های متخصص و کار بلد اتو گالری تاج در میان بگذارید تا آن ها مناسب ترین خورو با سلیقه و بودجه شما، به شما عزیزان پیشنهاد کنند. و همچنین برای فروش خودروی شخصی تان می توانید بدون دلهره و نگرانی به نمایشگاه تاج بسپارید تا با بهترین قیمت برای شما بفروشند.

اتو گالری تاج در اردبیل یکی از بهترین و بزرگترین نمایشگاه ها در شهر اردبیل می باشد که با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتری می کوشد تا بهترین شرایط را برای خرید و فروش برای هم استانی های عزیز را فراهم نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر با اتو گالری تاج با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرد.

تعدادی عکس از ماشین های لوکس و بروز دنیا که در نمایشگاه تاج موجود است را می توانید در قسمت ببینید.

پیج  اینستاگرام اتوگالری تاج  را دنبال کنید.

فرآیند تخصصی خرید و فروش خودرو

  1. بازدید اولیه خودرو
  2. قیمت گذاری خودرو
  3. بررسی صحت اسناد
  4. کارشناسی خودرو
  5. قیمت گذاری نهایی
  6. توافق با خریدار یا فروشنده
  7. تنظیم پیش قرارداد
  8. تسویه حساب
  9. انتقال سند

ثبت مشاغل در اردبیل

گالری تصاویر

نظرات کاربران
ثبت نظر