گروه خدمات تعمیر دوربین سیرنگ سرویس

درباره سیرینگ سرویس

خدمات گروه خدمات تعمیر دوربین سیرنگ سرویس   خرید دوربین و تجهیزات عکاسی می‌باشد. و اما روند انجام کار در مجموعه ما شامل مراحل زیر است:

مرحله ۱) تشخیص مشکل:

اگرچه ما سعی می کنیم قبل از شروع کار، تخمین‌هایی در مورد تعمیرات ارائه دهیم، اما تنها راه برای تعیین هزینه واقعی، اغلب با باز کردن دستگاه‌ها برای یافتن منبع مشکل امکان پذیر است. برخی از مشکلات به راحتی بدون باز کردن تشخیص داده می شوند اما برخی از آنها به زمان قابل توجهی برای تشخیص، نیاز دارند.

مرحله ۲) برآورد قطعات و نیروی کار:

پس از تشخیص مشکل، تخمین دقیقی از زمان و هزینه تأمین قطعات را می‌توان براورد کرد. ما با شما تماس خواهیم گرفت و شما تصمیم می‌گیرید که آیا تعمیرات را انجام دهید یا خیر. در صورت تأیید شما، قطعات را سفارش می‌دهیم و تعمیر انجام می‌شود.  مرحله ۳) تست و بازگشت:
هر تعمیر کاملاً آزمایش و ارزیابی می‌شود. هنگامی که مطمئن شدیم که دستگاه شما کاملا تعمیر شده است، و به درستی کار می‌کند، ما با شما تماس می‌گیریم. کلیه تعمیرات دارای ضمانت ۶۰ روزه هستند، بنابراین لازم نیست نگران بروز مجدد مشکل باشید. اگر دستگاه شما در این مدت دوباره همین مسئله را داشته باشد، به صورت رایگان تعمیر می‌شود.

لازم است در اینجا مطلبی را صادقانه به شما یادآوری کنیم آنکه ما تعمیرات نیمه کاره و دستگاه‌های باز شده را انجام نمی‌دهیم. ترجیح ما این است که دستگاه شما، پیش از این، نزد افراد غیر متخصص باز نشده باشد. در اخر از اعتماد دوستانی که دستگاه‌هایشان را برای تعمیر، سرویس و دریافت خدمات به ما می‌سپارند تشکر میکنیم و باعث افتخار ما می باشد که در خدمت شما عزیزان باشیم.
با ارزوی روزهای خوب برای شما.


کسب و کار مختلف در کرمان را می توانید در قسمت بانک اطلاعاتی کرمان   مشاهده کنید.

دسته ها: الکترونیک
نظرات کاربران
ثبت نظر