فروش استخر شن امیر خلاقی در شیراز

فروش استخر شن امیر خلاقی در شیراز

فروش استخر شن در سراسر کشور .
ارائه ی مناسب ترین قیمت استخر شن به خریداران عزیز .
استخر شن کودک را با کیفیت بالا از ما خریداری کنید .

وان شن یا استخر شن کودک مدل خرچنگ
استخر شن خرچنگ یکی از محصولات پر طرفدار در بین کودکان ۲ تا ۸ سال می باشد .
بازی با شن و تفکر در ساخت سازه های متنوع و طرح های ذهنی و گاه قالب های مخصوص با شن مرطوب شده توسط کودک کاری بسیار شیرین و جذاب می باشد .
شن بازی در رشد و شکوفایی و خلاقیت و قدرت رویا پردازی کودک اثر به سزایی دارد .
از آن جایی که خلق سازه و اشکال مختلف در آماده سازی ذهنی و مهارت دست کودک نقش فراوانی دارد از این رو این محصول به کودک خلاق و باهوش این فرصت را می دهد تا در ابعاد مناسب این وان شن خرچنگ و فضای فراهم آمده به راحتی و با ذوق و استعداد خود نقش آفرینی نموده و ضمن آزمایش مهارت دست ها و ذهن خود نسبت به ساخت انواع اشکال تخیلی اقدام نماید .
بازی در وان شن خرچنگ یکی از رویایی ترین و شیرین و خاطره انگیز ترین لحظات به یاد ماندنی برای کودک استتا با در اختیار قرار دادن این فرصت برای او آمادگی ذهنی و مهارت دست و خلاقیت او را محک بزند .
وان شن خرچنگ در رنگ های درخشان و جذاب قرمز و زرد و سبز می باشد و ابعاد آن مناسب برای بازی همزمان ۴ الی ۵ کودک است و گنجایش ۸ تا ۹ کیسه ی شن ۱۵ کیلویی را دارد که با کمی مرطوب نمودن شن با آب آماده ی استفاده می باشد .
وان شن خرچنگ دارای درب مخصوص بوده که پس از اتمام بازی کودک و جاگذاری درب مخصوص مانع از ورود هر گونه گرد و غبار و آلودگی و حشرات و حیوانات موذی گردیده و تا حدودی مانع از خشک شدن شن و از دست دادن رطوبت لازم می گردد .
بهترین قیمت استخر شن را از ما بخواهید .

برای خرید و دریافت اطلاعات تکمیلی تماس حاصل فرمایید .


امیر اخلاقی:
۰۹۳۸۳۸۴۰۶۱۴

۰۹۱۰۱۹۹۱۵۶۵

۰۹۳۸۰۲۵۸۷۸۷

۰۹۱۰۶۷۷۵۸۵۰

دسته ها: خدمات صنعتی
نظرات کاربران
ثبت نظر