اتو موی حرفه ای پرومکس فردیس

اتو موی حرفه ای پرومکس

اتو موی حرفه ای پرومکس فردیس، اتو موی حرفه ای پرومکس PROMAX مدل ۵۶۸۰S با توان ۵۰ وات یک دستگاه صاف کننده بخار سرامیک تکنولوژی است که دارای صفحات با روکش ترکیبی سیلیکون و سرامیک می باشد. اتو بخار پرومکس برای سالن های آرایش و حرفه ای ها طراحی گردیده است. از مشخصه های منحصر بفرد اتو موی پرومکس قابلیت بخار بودن آن می باشد. عملکرد بخار موها را مرطوب می سازد که همین امر باعث حالت پذیری بهتر و سریع تر مو می شود. علاوه بر این عملکرد بخار موها را براق می کند و زیبایی موها بیشتر جلوه می نماید. از قابلیت های اتو بخار پرومکس صاف کردن عالی و سریع موهای تان در مدت زمان کوتاه می باشد. از ویژگی های اتو موی پرومکس مدل ۵۶۸۰ طراحی دسته آن است که به صورت ارگونومیک بوده و در هنگام استفاده دست شما خسته نمی شود. این اتو موی حرفه ای دارای قابلیت تنظیم حرارت ۱۴۰ الی ۲۱۰ درجه سانتی گراد می باشد که می توان بر اساس نوع موها به دلخواه حرارت اتو را تنظیم نمود. از امتیازات دیگر اتو موی پرومکس داشتن سیم بلند و بادوام است که می توان بدون احساس کمبود فضای کار، اتو را استفاده نمود.
سرامیک تکنولوژی برای حالت دادن عالی و سریع در این اتو به کار گرفته شده است و صفحات با روکش ترکیبی سیلیکون و سرامیک اتو مو باعث حفاظت بهتر از موها و حرکت روان تر صفحه ها بر روی موها می باشد. کلید روشن خاموش اتو مو دارای چراغ نمایش گری است که در حالت افزایش دما چشمک می زندو در حالت آماده برای استفاده، به صورت نور ثابت است. برای فعال نمودن عملکرد بخار بایستی کلید فعال سازی تا انتها فشار داده شود، در این صورت دکمه فعال سازی بالا می آید و با هر بار بسته شدن صفحه هات عملکرد بخار فعال شود. بر روی دسته اتو قفل وجود دارد که در زمان استفاده نکردن از اتو می توان دو دسته اتو را بهم قفل نمود.

توان ۵۰ وات – صاف کننده بخار سرامیک تکنولوژی – قابلیت بخار -طراحی ارگونومیک -قابلیت تنظیم حرارت ۱۴۰ الی ۲۱۰ درجه سانتی گراد –

اتو موی حرفه ای پرومکس فردیس

  • جهت خرید عمده محصولات تماس بگیرید
  • دارای نمایندگی پخش در استان های گیلان و تهران
  • توجه داشته باشید در صورت خرید محصول و ارسال به شهرهای دارای نمایندگی شما محصول را در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل میگیرید
  • ارسال کالا در خرید های بیش از ۱۵۰ هزار تومان بصورت رایگان میباشد
  • شما کالا ها را در بسته بندی های اصل ( اوریجینال ) محصول از کارخانه و کاملا پلمپ تحویل میگیرید.
  • کلیه کالا ها دارای گارانتی میباشند و در صورت وجود هر گونه مشکل مبلغ عودت داده میشود .
  • خرید محصولات آرایشی دارای آفر ویژه میباشند

——————————
آدرس صفحه خرید: http://ibnst.com
شماره همراه : ۰۹۱۰۴۵۴۶۰۸۰ – ۰۹۳۹۰۸۵۸۵۲۶
شماره تماس: ۰۲۱۷۷۹۴۸۳۵۶

فروشگاه فردیس:۰۹۹۰۹۵۰۸۱۰۰/۰۹۰۱۳۱۰۱۳۶۹

فروشگاه فردیس۰۹۹۰۹۵۰۸۱۰۰ – ۰۹۰۱۳۱۰۱۳۶۹

کسب و کار مختلف در تهران را می توانید در قسمت بانک اطلاعاتی تهران مشاهده کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر